+380673870816 +380673870816

Фахівці МОНмолодьспорту обговорили з представниками благодійного фонду питання соціальної адаптації дітей-сиріт

Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти МОНмолодьспорту проведено робочу зустріч з представниками Міжнародного благодійного фонду "Партнерство "Кожній дитині". Обговорювалося актуальне питання "Як допомогти дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, впевнено почати самостійне життя після виходу з інтернатного закладу?".Про це повідомила прес-служба Міністерства освіти і науки, молоді та спорту.
     Зустріч проводилася в рамках спільного українсько-швейцарського проекту "Програма соціальної інтеграції молоді, позбавленої батьківського піклування, "Впевнений старт". Проектом передбачено розробку та впровадження моделі соціальної інтеграції осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у період переходу до самостійного життя.
    В обговоренні проблемних питань існуючої системи та альтернативних варіантів підтримки випускників інтернатних закладів на етапі переходу у самостійне життя брали участь директор Швейцарського бюро Міжнародної соціальної служби Рольф Відмер, який особливу увагу приділив важливості вивчення індивідуальних нахилів, інтересів кожної дитини. Віра Шинкаренко, начальник відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів, наголосила на важливості спільної взаємодії усіх центральних та місцевих виконавчих органів виконавчої влади, громадських організацій з питань забезпечення прав дітей-сиріт на повноправне життя в соціумі.
    Посилення міжвідомчої співпраці в інтересах кожної дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, у період її переходу до самостійного життя, допомагатиме досягти конкретних результатів щодо адаптації дитини в соціумі. Один з важливих компонентів цього напряму – підбір наставників з представників громади, які допомагатимуть успішній інтеграції дітей у громаду. Важливим є підвищення професійної компетентності фахівців різних відомств, громадськості, які працюють з вихованцями інтернатних закладів та особами з числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, формування спільних підходів у роботі.

Схожі статті