+380673870816 +380673870816

Торік за допомогою на «гарячу лінію» Рівненської ОДА звернулося 370 мешканців Криму, Донеччини та Луганщини

Минулоріч до облдержадміністрації надійшло майже 10 тисяч звернень. Близько 80 відсотків – це звернення на «гарячу лінію» при обласному контактному центрі. Про це повідомила прес-служба Рівненської ОДА.

За словами його працівників, така форма звернення є ефективною та зручною у спілкуванні із органами влади. Адже, не потрібно витрачати час та гроші на дорогу. В основному жителі Рівненщини звернулися за допомогою у вирішенні соціальних, житлових, комунальних питань, у сфері транспортних послуг. 

Разом з тим, у минулому році до ОДА звернулося 370 громадян із Криму, Донецької та Луганської областей, у тому числі 350 – на «гарячу телефонну лінію». Приїжджі просили допомоги у забезпеченні їх житлом, оформленні щомісячної адресної допомоги, влаштуванні дітей до шкіл та дитсадків.

[[textbanner]]

Крім цього, на базі обласного контактного центру функціонує спеціалізована телефонна «гаряча лінія» з питань, пов’язаних з мобілізацією. Минулоріч таких звернень надійшло 29. На «гарячу лінію» також звертаються волонтери та представники громадських організацій, аби вирішити питання формування, збору та передачі вантажу в зону АТО.

Довідково: «гаряча лінія» (0 800 500 078) працює цілодобово.

Схожі статті