Рівне матиме свій бренд
У Рівному працюють над створенням свого бренду. Він потрібен для кожного міста, що швидко розвивається. У цьому переконані учасники групи «Економіка» в рамках напрацювання «Дорожньої карти реформ Рівного». Про це повідомила прес-служба Рівненської ОДА.
«Всього декілька українських міст мають свій бренд. По суті це потужний, сучасний, привабливий візуальний символ. Його можна презентувати місцевому бізнесу, потенційним інвесторам, українським та закордонним туристам», - вважає радник голови Рівненської облдержадміністрації, керівник робочої групи з питань залучення інвестицій в економіку області Олексій Муляренко.
За словами представника Центру сприяння бізнесу Сергія Ващука, до розробки концепції бренду Рівного залучена компанія Branders. ЇЇ експерти мають досвід брендингу територій та розробки систем візуальної комунікації як в Україні, так і за кордоном.
[[textbanner]]
Усі ці складові інвестиційного маркетингу, на думку Олексія Муляренка, повинні сприяти залученню потенційних інвесторів на Рівненщину, у тому числі й до обласного центру.