+380673870816 +380673870816

Підтвердилася половина повідомлень про порушення, отримані Держфінінспекцією 2012 року за телефоном довіри

Під час проведення контрольних заходів 2012 року фахівці Держфінінспекції України опрацювали повідомлення, отримані за телефоном довіри, щодо порушень на 349 підконтрольних об’єктах. У 169 випадках (48,4%) інформація про факти порушень підтвердилася. Про це повідомила прес-служба Державної фінансової інспекції.

Загалом упродовж 2012 року до Держфінінспекції та її територіальних органів на телефон довіри звернулося 2534 громадянина, що на 3,8% більше ніж у 2011 році.
За результатами контрольних заходів, під час яких була перевірена отримана за телефоном довіри інформація щодо порушення об’єктами контролю законодавства, виявлено фінансових порушень на загальну суму майже 11 мільйонів гривень, що у 2 рази більше порівняно із попереднім роком.

Найбільш проблемні питання, які надходили на телефон довіри Держфінінспекції, стосувалися підвищення тарифів на комунальні послуги. Зокрема, протягом минулого року за телефоном довіри надійшло 842 повідомлення щодо можливого необґрунтованого підвищення тарифів на комунальні послуги. Під час проведення контрольних заходів на підприємствах житлово-комунального господарства інформація про завищення тарифів здебільшого підтверджувалася.

Окрім цього, громадяни зверталися на телефон довіри щодо несвоєчасної виплати та/або невиплати заробітної плати на об’єктах, які підконтрольні Держфінінспекції України. Із 13 повідомлень щодо порушень під час закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти у 10 випадках підтвердилися факти цих порушень на загальну суму понад 2 мільйони гривень.

Схожі статті