+380673870816 +380673870816

Іноземні та українські науковці у НУВГП обговорили механізми роботи ступеневої освіти

Науковці з різних куточків України, Росії, Білорусі та Польщі з’їхалися до Національного університету водного господарства та природокористування. Адже у стінах профільного вишу пройшла 11 Міжнародна науково-методична конференція під назвою "Забезпечення наступності змісту в системі ступеневої вищої та післядипломної освіти".

Ступенева освіта в рамках Болонського процесу включає в себе перший цикл навчання – "бакалаврат", другий етап постбакалаврського навчання – "магістратура" за двома формами навчання. Далі можна підвищувати кваліфікацію на післядипломній освіті. Таким чином забезпечується безперервний освітній процес, що сприяє всебічному розвитку людини. Нині у стінах НУВГП зібралось чимало науковців з України та інших держав, аби обговорити механізм роботи ступеневої освіти. Однією з проблем яких є перша ланка "бакалаврат".

Анатолій Загородній, проректор з науково-педагогічної роботи Національного університету "Львівська політехніка", м. Львів:

- Тут є проблеми, адже чисельність залежить від випуску середньої школи, від чисельності тих випускників, що пройшли ЗНО. Який вихід з цієї проблеми?Ми довгий час аналізували цю ситуацію. Профорієнтаційна робота це звісно добре, за рахунок цього ми чого добиваємось, але ми дійшли до висновку, ще одним з шляхів, що можуть вирішити цю проблему є залучення випускників коледжів.

Проте сьогодні навіть попри забезпечення якісного та повного освітнього процесу залишається актуальним питання безробіття. Так, за даними, що під час конференції озвучили науковці, у деяких спеціальностях на одну вакансію є декілька сотень безробітних. Проте сфери водного господарства це не стосується. Тут цілком достатньо різних професій та посад, які користуються попитом. Але сьогодні чимало з них потребують осучаснення.

Сергій Мельник, директор Державної установи Науково-дослідного інституту соціально-трудових відносин Міністерства соціальної політики України, м. Луганськ:

- На сьогоднішній день в досить складних умовах реформування дуже перспективним напрямком виступають специфічні категорії. Фактично це навчання дорослого населення. Є бажання багатьох університетів створювати нові спеціальності, напрямки підготовки чи переформатовувати.

Забезпечення безперервного процесу навчання, єдність освітнього процесу та створення міжпредметних зв’язків, - саме перенесенню цих основних питань в практичну площину і були присвячені два дні плідної роботи учасників 11 міжнародної конференції.

Схожі статті