+380673870816 +380673870816

«Рівнеоблводоканал» нагадує рівнянам, як працюватиме під час карантину

На період карантину абонентський відділ приймає громадян лише для здійснення оплат за послуги водопостачання та водовідведення, причому - не більше двох людей одночасно.

Отримати консультацію щодо рахунку або подати показники ваших лічильників можна лише, зателефонувавши до кол-центру за номером телефону (0362) 460-450 або 073-487-21-77,  098-541-97-03 або на сайті підприємства в «особистому кабінеті» споживача http://my.vodarivne.com/loginТам необхідно зареєструватися заново.

Окрім того, показники лічильників можна надіслати за допомогою смс-повідомлення на номер 050-33-100-20.

Також нагадуємо, що на період карантину керівництво підприємства скасувало особисті прийоми громадян. Тому усі звернення до 3 квітня включно будуть приймати поштою (для цього можна надіслати лист на адресу: РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал», вул. С.Бандери, 2, м. Рівне, 33028), у «громадській приймальні» (для цього достатньо заповнити форму на сайті http://vodarivne.com/gromadska_prijmalnya) або електронною поштою (лист можна відправити на адресу info@vodarivne.com). Гаряча лінія директора 400-200 працюватиме без змін.

Наголошуємо, що попри карантинні заходи, водопостачання здійснюється у звичному режимі. Працюватиме і аварійно-диспетчерська служба - 26-74-44.

Дотримуйтеся простих правил і будьте здорові!

Схожі статті