+380673870816 +380673870816

"Рівнеобленерго" нагородило грамотами зразкових платників за світло

Всесвітній день захисту прав споживачів щорічно святкують 15 березня. У зв’язку із цією датою, ПАТ AEС "Рівнеобленерго" відзначило своїх найсумлінніших споживачів. Цьогоріч вперше до списку зразкових платників увійшли окрім фізичних осіб, ще й юридичні. 

 "Рівнеобленерго" нині обслуговує понад 400 тисяч споживачів - юридичних осіб і населення. Майже сто відсотків з яких є сумлінними платниками. Так, минулоріч 99,6% повністю розрахувалися за спожиту електроенергію. Тому недивно, що близько 5 тисяч громадян компанія відзначила як зразкових платників. Серед них вперше з’явилися і юридичні особи. Сертифікат-подяку від енергетиків, котрі завітали на виробництво, отримав директор ДП "Смигаторф" Василь Пахалюк. Чоловік розповів, що на його підприємстві не люблять боржників, тому і самі намагаються не потрапляти до їх числа. 

Василь Пахалюк, директор ДП "Смигаторф":

- В основному ми намагаємося робити передоплати. Там подекадно, аби розрахунок у нас був постійний і конкретний. Не бути боржником – це важливо. Адже ми самі виготовляємо продукцію і теж любимо коли нам платять.

Визначити найкращі, відповідно і найгірші за відсотком сплати за спожиту електроенергію райони Рівненщини дещо складно, адже різниця між ними не суттєва, розповів голова правління компанії. Простіше назвати найдисциплінованіший прошарок населення серед фізичних осіб.

Вадим Кухтій, голова правління ПАТ AEС "Рівнеобленерго":

- Насправді рівень оплати населення у різних районах однаковий. Не можна виділяти кращих чи гірших, бо різниця є не принципова там в 1-2%. Проте, безумовно, найкраще платять люди старшого віку, споживачі, які прив’язані пільгами чи субсидіями до обов’язків платежів.

Аби потрапити до числа кращих платників ПАТ АЕС "Рівнеобленерго" необхідно упродовж року щомісячно вчасно сплачувати за електроенергію до 10 числа. Та жодного разу не фігурувати як порушник Правил користування електроенергією. 

Оксана Грищук, заступник комерційного директора ПАТ AEС "Рівнеобленерго":

- Цьогоріч таких вправних платників і зразкових споживачів було близько 5 тисяч. В нас є своя база споживачів, де відслідковуються усі платежі, всі контакти, усі звернення споживачів. Виходячи з наявних даних за 2011 рік, ми відслідковуємо кожного споживача і формуємо своєрідний список.

У кожному районі нашої області працює районна дільниця "Рівнеобленерго" із обслуговування населення. Туди люди звертаються за допомогою у розрахунках, висловлюють своє незадоволення чи навпаки, роботою місцевих енергетиків. Пані Таїса вже 12 років працює фахівцем із обслуговування населення. Вона розповіла, що тут потрібно знайти свій підхід до кожної людини, аби не траплялися конфліктні ситуації. Попри те і кумедних випадків у її роботі вистачає.

Таїса Мулик, фахівець із обслуговування населення Дубенської дільниці ПАТ AEС "Рівнеобленерго":

- Приходить абонент і говорить, що кожного місяця платить і розповідає про подяку, яку йому написали. Дивлюся, яка подяка, а на квитанції написано "дякуємо за своєчасну сплату" і прізвище - Дивак.

Керівництво компанії АЕС "Рівнеобленерго" нагородивши сертифікатами та вітальними листівками сумлінних платників, таким чином нагадує, що їх власники є прикладами для наслідування у своєму районі. А втрачати таке звання, звісно вже не хочеться.

Схожі статті