На Рівненщині триває модернізація онлайн-іміджу регіону за участю Google (ВІДЕО)
Рівненщина стає цифровою. В області триває проект модернізації онлайн-іміджу регіону за участю «Гугл». Сфери його впливу – освіта, туристичний, інвестиційний потенціали нашого краю та цифрова грамотність рівнян.
Завітати до Городоцького Свято-Миколаївського жіночого монастиря чи Тунелю кахання в Клевані тепер можуть усі інтернет-користувачі в онлайн-режимі. Ці та інші туристичні об’єкти Рівненщини волонтери-ентузіасти нанесли на «Гугл картограф». Для того, щоб наш регіон став доступним та відомим.
Олег Костюкевич, картограф:
- Я би всім пропонував приєднуватися до цих ресурсів, способів нанесення інформації. І звісно, кінцевий ефект, який можна побачити – вражає. Побувати в тому місці віртуально – це для міста, області, регіону велика перевага.
З’явились на картах також соціально та культурно важливі об’єкти для населення.
Дмитро Шоломко, директор Google Україна:
- Наприклад, дуже просто інформація по бібліотеках. Фактично більш детальна інформація, наприклад, коли працює, де знаходиться. Дитячі садки. В нас було декілька дитячих садків. Ентузіасти нанесли все, що можна було нанести. Детальну інформацію щодо дитячих садків.
За кілька місяців в рамках проекту «Гугл» вдалося також підвищити цифрову грамотність державних службовців, провести клініку сайтів державних органів Рівненщини задля їх вдосконалення. Також для розвитку бізнесу в регіоні створили спеціальну інвестиційну карту.
Сергій Рибачок, голова Рівненської ОДА:
- При Рівненській облдержадміністрації створена робоча група, яка займається інвестиційним розвитком в Рівненській області. І це була наша пропозиція створити таку карту, на якій можна було б одразу подивитися інвестиційно привабливі об’єкти. Тобто, людина перебуваючи за кордоном може одразу з’ясувати, що є привабливо-інвестиційного на Рівненщині, куди можна вкладати гроші, розвивати економіку Рівненщини.
Попрацювали волонтери проекту і у сфері освіти. Активну участь у цьому взяли два рівненських виша.
Дмитро Шоломко, директор Google Україна:
- Ми одночасно обєднали Острозьку академію та НУВГП з представниками «Гугл», які знаходилися не тут. Один знаходився в Ірландії і ми одночасно провели семінар для великої кількості студентів. Крім того, НУВГП вирішив використовувати «Гугл мапс» в своїй роботі і буде далі це робити.
Масштабні результати модернізації онлайн-іміджу регіону стануть помітними згодом, - розповідають ініціатори проекту. Нині ж Рівненщина не збавляє темпу у своєму цифровому перетворенні.