+380673870816 +380673870816

З початку року на "Пульс" зателефонували понад 3,4 тисячі громадян

Антикорупційний сервіс Міндоходів за вісім місяців поточного року опрацював звернення понад 3,4 тисячі громадян. З питаннями щодо податкової тематики звернулися майже 3 тисячі заявників, митною справою цікавилися 496 платників. Про це повідомила прес-служба Міністерства доходів і зборів.

Як і раніше, у переважній більшості наші громадяни використовують "Пульс" для з’ясування питань щодо організації роботи органів Міндоходів. Цієї тематики стосувалися майже 1,4 тисячі звернень.

Особливостями реєстрації платником ПДВ цікавилися 174 громадян, з приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 170 платників. Про проблеми, які виникли при поданні звітності та реєстрації податкових накладних, повідомили 942 заявника, а про затримку митного оформлення товарів – 269. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 142 звернення, або 4% від загальної кількості звернень. 95 відсотків усіх звернень вже опрацьовано та поінформовано про результати заявників.

Нагадаємо, що поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Схожі статті