+380673870816 +380673870816

Представники "Опори" провели громадське опитування щодо якості вивезення сміття у Рівному

Чи задоволені рівняни вивезенням сміття у нашому місті? Дослідження громадської думки щодо надання якості послуг підприємствами "Санком-Рівне" та КТП-1728 провели активісти громадянської мережі "Опора". 

Нині у нашому місті вивезенням сміття займаються підприємства "Санком-Рівне" та КТП-1728. Аби вказати місцевим сміттярам на недоліки та переваги їхньої роботи активісти громадянської мережі "Опора" провели опитування серед рівнян. З 26 по 30 листопада вони досліджували громадську думку щодо якості вивезення сміття. За ці дні "опорівці" опитали 640 чоловік. За результатами проведеного соціологічного дослідження, 76% містян вивезенням сміття задоволені. А ось завищеними тарифи за відповідну послугу вважають 35% рівнян. Загалом же у цій галузі господарювання є ряд проблемних питань, які потребують нагального вирішення. 

Роман Мартин, керівник прес-центру ГМ "Опора":

- Варто відмітити, що в секторі, де розміщуються багатоповерхові будинки, ситуація у "Санкома" набагато краща ніж у приватному секторі. Для цього підприємства ми рекомендуємо звернути увагу на роботу в приватному секторі, адже там люди менш задоволені якістю роботи цієї структури.

Незважаючи на переважну більшість схвальних відгуків щодо послуги із вивезення сміття, все ж невдоволених громадян також чимало. Переважно скаржаться рівняни на завищений тариф та графік вивезення сміття. Проте, як свідчить статистика "опорівців", здебільшого бідкаються на сміттярів одне одному. 

Роман Мартин, керівник прес-центру ГМ "Опора":

 - Ми у людей спитали чи зверталися ви до диспетчерської служби і чи задоволені ви якістю обслуговування? Так от, у Рівному задоволені диспетчерською службою 12 %, 80% рівнян не мають досвіду спілкування з диспетчерською службою. Тобто в середньому 23%-29% громадян незадоволені тарифами чи частотою вивезення сміття, чи вважають, що воно взагалі не вивозиться. Однак 80% рівнян ніколи до диспетчерської служби не зверталися.

У такій низькій статистиці звернень рівнян до диспетчерських служб сміттярі вбачають не байдужість містян щодо власних проблем, а власне відсутність самих проблем.

Святослав Євтушенко, директор ТзОВ "Санком-Рівне":

- Однозначно люди, які усім задоволені, не будуть кудись іти і скаржитись. Ми думали, що результати опитування будуть гірші. Ці результати цілком закономірні. Те, що КТП-1728 випереджає нас на 5 % також закономірно. На мою думку, якщо б КТП обслуговувало ту частину міста, яку зараз обслуговує "Санком", то їх результати були значно гірші.

Похибка у дослідженні складає 5%, тобто за словами представників "Опори", ці дані є цілком достовірними. На майбутнє представники громадянської мережі планують провести ще декілька аналогічних досліджень, які стосуються інших комунальних послуг.

Схожі статті