+380673870816 +380673870816

У 2011 році на Рівненщині споживачам через порушення їх прав відшкодовано більше 30 тисяч гривень

Як обманюють рівнян, як продають підроблену продукцію та як захистити свої права. Про це журналістам розповідали в обласній Інспекції із захисту прав споживачів. 

Споживач завжди правий. Тому довести свою позицію через їх установу можнв швидко. Терміни обмежуються двома тижнями. Усього за 2011 рік до Інспекції із захисту прав споживачів надійшло 72 офіційні звернення. І як виявилося, найчастіше вони стосувалися порушення надання комунальних послуг, зв’язку та інтернету. 46 заяв були розглянуті та вирішені на користь рівнян. А порушники законодавства понесли штрафи.

Ірина Удовиченко, спеціаліст Інспекції із захисту прав споживачів у Рівненській області:

- Адміністративний штраф на посадову особу, а якщо порушення було проти групи споживачів, то 10 відсотків за надані послуги за минулий календарний місяць.

Чимало порушень у харчовій промисловості. Постійними є скарги на продукцію куплену у супермаркетах, магазинах та на ринках. Не менше їх на побутові прилади.

Марія Арсенюк, в.о. начальника Інспекції із захисту прав споживачів у Рівненській області:

- На другому плані у нас уже є якість товарів. Це у нас електропобутові товари, комп’ютери, дуже було багато скарг на якість взуття.


Влітку інспекції прийшлося навіть вирішити спір між волинянином, який закупив неякісну цеглу у Млинівському районі. Їх продукція була виготовлена із порушеннями через пошкодження електропідстанції. Тому у печі не витримали потрібну температуру, цегла не відповідала стандартам і покупець поніс збитки. 

Володимир Гоман, спеціаліст Інспекції із захисту прав споживачів у Рівненській області: 

- Враховуючи те, що було закінчення сезону виробництва, вийшла з ладу електропідстанція, тому дана партія не відповідала стандартам.

Так, підприємство відшкодувало 10 тисяч гривень. Загалом же споживачам через порушення їх прав у 2011 році відшкодовано більше 30 тисяч гривень.

Схожі статті