+380673870816 +380673870816

IV Регіональний фестиваль реклами пропагував здоровий спосіб життя

Влаштувати флешмоб чи терористичний акт, підпалити маршрутку, яка пропагує шкідливі звички. Молодь Рівненщини під час традиційного вже IV Регіонального фестивалю реклами продемонструвала свої здібності у сфері піару. Цьогоріч захід пройшов під егідою пропаганди здорового способу життя. 

Середня тривалість життя українця на десять років є меншою, ніж європейця. 36 % нашого населення палить, 25 - регулярно вживає алкоголь, з них 80 % чоловіки. Креативна та активна молодь нашого регіону, схоже, знає як боротися із невтішною статистикою. Свої ідеї вони продемонстрували під час Регіонального фестивалю реклами в Острозькій академії, виливши як в теле-, радіорекламі, так і в просто альтернативній творчій пропаганді здорового способу життя.

Юлія Маслова, голова оргкомітету Регіонального фестивалю реклами:

- Найбільш вразило нас те, що більшість учасників намагалися обрати номінацію "Альтернативна реклама". Адже звичні види реклами вже напевно набридли.

Незвично свій протест проти куріння висловив Дмитро. Аби створити креативну зачіску йому знадобилося півгодини. Юнак жартує, що на роботу чи у свій навчальний заклад з таким виглядом ви навряд чи підете, але це перукарське мистецтво все ж привертає увагу суспільства.

Дмитро та Олександра, учасники Регіонального фестивалю реклами:

- Я навчаюся на перукаря і вирішив креативно підійти до цієї теми – зробити таку зачіску. Називається "Попільничка" – жінка-попільничка. Потрібно залишатися жінкою, а не попільничкою.

В Україні соціальній рекламі як піар явищу приділяють дуже мало уваги, - стверджують члени журі фестивалю. Серед них відомі рекламісти, зірки сцени, науковці. Відтак, якщо такий мас-медійний продукт у нас створюється, то є нічим іншим як копіюванням західних аналогів. Своєї красномовності та креативності у нас бракує.

Юрій Плоский, власник рекламної групи:

- Державою вона фактично не фінансується, тому я б не говорив про стрімкий розвиток соціальної реклами.

Організатори та гості фестивалю сподіваються, що талановите студентство та школярі мають всі шанси скласти гідну конкуренцію багатьом піарщикам та принести рекламній сфері свіже дихання і нові ідеї. А вже п’ятий фестиваль реклами планують внести у перелік заходів, які б отримали підтримку на обласному рівні.

Схожі статті