Освітяни готуються до викладання з 1 вересня 2013 року інформатики в 2-х і 5- х класах
7 листопада заступником Міністра освіти і науки, молоді та спорту Борисом Жебровським проведено Всеукраїнську нараду з ректорами (директорами) обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти. Про це повідомила прес-служба Міністерства освіти і науки, молоді та спотру.
На нараді зроблено аналіз міжнародної діяльності Інститутів післядипломної педагогічної освіти, визначено її результативність та перспективи.
Серед питань, які обговорювалися:впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах та включення навчального курсу "Основи інклюзивної освіти" до навчальних програм для слухачів курсів підвищення кваліфікації; впровадження в роботу дошкільних навчальних закладів нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти та оновленої після апробації програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт".Заступник Міністра окреслив та проаналізував також проблему кадрового забезпечення у дошкільних навчальних закладах. Тут чимало вакансій.
Окремого втручання Міністерства потребує питання експериментальної діяльності у навчальних закладах, яка часто суперечить не тільки нормативній базі, а й здоровому глузду, зазначив заступник Міністра.
Гострої критики, на думку Бориса Жебровського, заслуговують ті керівники шкіл, де діти в "підготовчих класах" по суті "сіли за парти". Потрібно негайно перевірити такі школи і "повернути дітям дитинство".
Викликає занепокоєння й те, що чимало вчителів перших класів свідомо йдуть на порушення – задають домашні завдання і виставляють оцінки. Жваве обговорення викликала ініціатива Президента Франції Франсуа Оланда, який у рамках радикального реформування освітньої системи своєї країни запропонував повністю відмінити домашні завдання для школярів.
Детально було обговорено питання підготовки до викладання з 1 вересня 2013 року інформатики в 2 і 5-х класах та другої іноземної мови у 5-х. За результатами наради підготовлено протокольне доручення відповідним структурам МОНмолодьспорту щодо поліпшення нормативно-правової бази діяльності методичних служб, налагодження співпраці між управлінськими та методичними установами.