+380673870816 +380673870816

Мінрегіон відстежує хід опалювального періоду у регіонах

Комунальні служби, місцева влада та профільне міністерство цілодобово відстежують роботу тепломереж у регіонах. Диспетчерські утворені у кожній облдержадміністрації, центральна диспетчерська Мінрегіону України працює цілодобово, найчастіше до неї звертаються жителі Донеччини та Луганщини. Про це повідомила прес-служба Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

З початку опалювального сезону до оперативно-диспетчерської служби Мінрегіону надійшло 352 звернення. Це середній показник для цього періоду. Найбільше звернень – 102 – надійшло з Донецької, Луганської (55) та Київської (34) областей. Найчастіше люди скаржаться на відсутність гарячої води та затримку з початком обігріву.

В усіх регіонах комунальними підприємствами утворені та діють оперативно-диспетчерські служби. На рівні області відповідними управліннями облдержадміністрацій також створені диспетчерські на час опалювального періоду, які працюють цілодобово. З 15-го жовтня на офіційному веб-сайті Міністерства (www.minregion.gov.ua) діє інтерактивна карта з телефонами диспетчерських служб у регіонах.

За номерами диспетчерських в облдержадміністраціях та до Мінрегіону громадяни можуть звертатися у випадку будь-яких ускладнень у роботі систем життєзабезпечення. Обов’язково потрібно це зробити, якщо звернення до експлуатуючих організацій не допомогло вирішити проблему.

Нагадаємо, що у Мінрегіоні України у цілодобовому режимі здійснюється збір інформації про хід запуску тепломереж у регіонах, ведеться реєстр проблем, які виникають при цьому, вживаються термінові заходи реагування. Працює диспетчерська служба Мінрегіону, повідомлення про комунальні проблеми приймаються цілодобово за телефоном: 207-18-04.

Схожі статті