+380673870816 +380673870816

Науковці МЕГУ спільно із вчителями Рівного обговорили питання організації полікультурної освіти

Сьогодні освіта є головною моральною підвалиною суспільства і має бути спрямована виключно на майбутнє. Тому нині кожен вчитель повинен збагнути багатогранність поняття "полікультурна картина світу" та зуміти донести його до своїх учнів. Саме цього рівненських педагогів і навчали під час міської міжпредметної науково-практичної конференції у стінах Міжнародного економіко-гуманітарного університету. 

Ольга Терентіївна, досвідчений педагог, азам історії вона навчає школярів уже досить давно. Однак нині, - розповіла жінка, і сама змушена вчитися, оскільки з виходом України у європейський світовий простір від сучасного вчителя вимагають працювати в полікультурному середовищі.

Ольга Буданкова, вчитель історії в НВК "Колегіум":

- В сучасних умовах питання полікультурності набувають дуже важливого значення. Необхідно, в першу чергу, вивчати документи, які пов’язані з цим питанням, оскільки це підштовхує дітей до осмислення виходячи з якихось життєвих моментів, правда це трішки утруднено тим, що підручники не завжди супроводжуються необхідною кількістю документів, але над цим зараз активно працюють науковці.

І працюють досить продуктивно.

Віктор Мисан, завідувач кафедри всесвітньої історії та методики викладання суспільних дисциплін, кандидат педагогічних наук:

- Полікультурність. Сьогодні активно обговорюється впровадження цього принципу у викладанні іноземних мов, шкільних курсів історії, розробляються нові програми, навчальні посібники.

У зв’язку з цим, - зазначив Віктор Мисан, науковці МЕГУ і запросили місцевих вчителів історії та іноземних мов до обговорення дидактичних та методичних стратегій розвитку інтеркультурної компетенції на уроках суспільно-гуманітарного циклу.

Таміла Груба, декан історико-філологічного факультету МЕГУ:

- Саме перед вчителями стоїть завдання формувати особистість, яка не лише володіє мовленням, але й знає свій етнос, знає свою культуру, знає свою історію, тому сьогодні метою нашої конференції є зібрати вчителів, почути їхню думку, представити наших науковців.

Юлія Кинджалова, методист іноземних мов та міжнародного співробітництва комунальної установи міського методичного центру:

- Я думаю, що ознайомлення з науковими розробками, науковими стратегіями розвитку інтеркультурної освіти допоможуть вчителю донести це до школяра.

Загалом участь у науково-практичній конференції взяло понад 80 вчителів. Подібні заходи, як констатував начальник управління освіти Василь Харковець, для розвитку освітніх процесів справжня панацея.

Василь Харковець, начальник управління освіти Рівненського міськвиконкому:

- Після таких науково-практичних конференцій ми бачимо, що в нас є позитивного, де ми маємо ще доопрацювати, після цього зрозуміло, що ці напрацювання ми переносимо в заклади освіти.

В рамках міжпредметної науково-практичної конференції відбулося не лише пленарне засідання. В другій половині дня у МЕГУ провели майстер-класи для викладачів, де вони на практиці мали можливість використати здобутті знання.

Схожі статті