+380673870816 +380673870816

"Санком" відкрив "гарячу" телефонну лінію для рівнян

Побажання, скарги, прохання - усе це тепер зможуть висловити рівняни у телефонному режимі підприємству, яке займається вивезенням сміття у нашому місті, "Санкому". 

Близько сотні дзвінків в день від споживачів приймає диспетчер "Санкому". Найбільше мешканців нашого міста цікавить плата за рахунки та звісно ж своєчасний вивіз сміття. Свої прохання, побажання та навіть скарги споживачі тепер висловлюють в телефонному режимі.

Галина, диспетчер:

- Ми стараємось як найкраще працювати. Бувають і скарги. Ось нещодавно жіночка дзвонила, скаржилась на те, що в неї не забрали будівельне сміття. А вона виставила його до під’їзду. Ми ж повідомляємо, що потрібно виставляти до контейнера. Люди виставляють біля дерева, біля під’їзду, дехто думає, що ми маємо зносити з квартири. Але все ж люди мають розуміти, що ми біля контейнера забираємо.

Зателефонувавши "на гарячу" лінію "Санкому" клієнти одразу почують перелік тих питань й відповідей, які найбільше турбують споживачів. Ця система в автоматичному режимі надає довідки абонентам, з’єднує з диспетчером та проводить запис повідомлень. Програма IP-телефонії дає можливість додзвонитись більшій кількості людей, а отже й налагодити постійний зв'язок із рівнянами, розповів директор  "Санкому".

Святослав Євтушенко, директор ТзОВ "Санком-Рівне":

- Саме те, що ми швидко розвивалися і рахуйте, що ми в разів десять розвинулись від того підприємства, яке було рік тому. То відповідно виникають у нас деякі перекоси, труднощі. І одна з наших проблем була – це проблема пов’язана з диспетчеризацією. Тобто зв'язок мешканців, які дзвонили за тими телефонами, що є на ящиках, не могли додзвонитись на наше підприємство. Зараз ми зробили систему, яка, я думаю, дозволяє мешканцям безперебійно додзвонюватись до підприємства і повідомити про скарги, порушення або взагалі задати питання.

Телефонний зв'язок з рівнянами "Санком" не втрачатиме й на вихідних та у поза робочий час. Мешканці міста зможуть залишити голосове повідомлення із своїм зверненням для диспетчера, яке згодом розглянуть. Таким чином підприємство намагається налагодити співпрацю зі своїми абонентами задля покращення якості послуг.

Схожі статті