+380673870816 +380673870816

Територіальні підрозділи Держспоживінспекції зобов'язані реагувати на всі скарги споживачів

Територіальні інспекції повинні не лише максимально оперативно реагувати на звернення споживачів, а й постійно інформувати громадян задля їх правової обізнаності та безпеки. Про це повідомила прес-служба Державної інспекції з питань захисту прав споживачів.

Керівники структурних підрозділів центрального апарату Держспоживінспекції України акцентували увагу на необхідності швидкого реагування територіальних інспекцій на скарги споживачів, оскільки саме цей фактор є найпершим показником ефективності їх роботи. Адже сьогодні це питання стоїть на контролі Президента України та Уряду.

Крім того, були розглянуті питання використання коштів, передбачених у Державному бюджеті України на 2012 рік для відбору зразків продукції на проведення лабораторних досліджень; розгляду звернень суб’єктів господарювання щодо оскарження прийнятих рішень на дії працівників територіальних органів Держспоживінспекції України за результатами проведених перевірок; взаємодії із засобами масової інформації; розгляду звернень громадян щодо захисту їх прав як споживачів.

Схожі статті