+380673870816 +380673870816

Рекламісти Рівного зберуть 90 тисяч гривень на газове обладнання, аби міська влада не підвищувала ціни на зовнішню рекламу

Напередодні парламентських виборів міська влада Рівного ініціювала підвищення цін на розміщення зовнішньої реклами у 1,5 раза. Рекламісти стверджують, що новий тариф зашкодить їхньому бізнесу. Аби залишити все без змін вони запропонували чиновникам компроміс. 

Збільшити доходи до міської скарбниці та закупити для малозабезпеченого населення газове обладнання за рахунок підняття ціни на зовнішню політичну рекламу під час минулого міськвиконкому запропонував очільник Рівного Володимир Хомко. Проте тоді його ініціативу рівненські рекламісти сприйняли "в ножі". За словами Лілії Кректун, підвищення тарифів стало б згубним для їх бізнесу та й взагалі суперечило порядку визначення розміру плати за тимчасове користування місцями для розміщення спеціальних конструкцій.

Лілія Кректун, керівник Рівненської обласної громадської організації "Асоціація рекламістів Рівненщини":

- У порядку формування ціни, тобто базового тарифу за тимчасове використання місця для розміщення спеціальної рекламної конструкції, у нас використовується штучно створений, не коректний коефіцієнт К2, якого згідно закону, згідно до нормативної бази, яка регулює рекламну галузь взагалі в Україні, такий коефіцієнт не має використовуватися. До уваги повинна братися лише площа рекламного засобу. У нас же береться площа і множиться ще і на кількість сторін, тобто завдяки цьому суттєво відрізняється утворення нашої ціни від цін решти.

Однак під час минулого міськвиконкому керманич міста був непохитним щодо підвищення цін на рекламу. Аби вберегти свій бізнес рівненським рекламістам довелося шукати компроміс. І вихід вони все ж знайшли.

Лілія Кректун, керівник Рівненської обласної громадської організації "Асоціація рекламістів Рівненщини":

- Протягом трьох місяців цієї передвиборчої кампанії, рекламісти будуть робити закупку газового обладнання на суму 30 тисяч гривень щомісяця. Тобто ми до кінця кампанії зберемо суму у 90 тисяч гривень та оплатимо закупку цього газового обладнання. 

Подібний компроміс задовольнив обидві сторони. Нині представники рекламного бізнесу сподіваються, що конфлікт навколо цього питання вичерпаний остаточно.

Схожі статті