+380673870816 +380673870816

У Луцьку реформуватимуть розміщення зовнішньої реклами

Питання вдосконалення розміщення зовнішньої реклами та можливості реформування існуючої мережі обговорювали сьогодні на засіданні “круглого столу”.

Як зазначив на початку Ігор Поліщук, зустріч започаткує якісні зміни у рекламному бізнесі нашого міста. «Ми напрацьовуємо зміни, які стосуватимуться покращення естетичного вигляду нашого міста, його архітектурної складової. У цьому контексті ми не можемо оминути зовнішню рекламу. На жаль, сьогодні у Луцьку можна спостерігати хаотичне розміщення зовнішньої реклами. Деякі вулиці занадто переповнені зовнішньою рекламою, тому очевидно, що рекламна галузь потребує реформування».

Найбільш насиченими зовнішньою рекламою є проспект Соборності та вулиця Конякіна.

На розгляд присутніх представили нові рекламні конструкції типу “Сіті лайт” - цифрові, світлодіодні, ролерові, “Скролл”, відеоекрани.

Досвідом впровадження реформи зовнішньої реклами у місті Києві поділилася Голова асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук. За її словами, реформа зовнішньої реклами охопила багато українських міст. У Києві реформування розпочалося шляхом діалогу влади, бізнесу та громадськості, який тривав близько півтора року. Результатом стало напрацювання концепції розміщення рекламних конструкцій. Після цього розробили схему їх розміщення по місту.

Схожі статті