У Рівному майже 18 тисяч гривень було повернуто покупцеві за неякісний товар
Нещодавно до Держпродспоживслужби в Рівненській області звернулися рівняни з проханням допомогти повернути кошти за неякісний товар.
Про це повідомили у ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області.
В одному із місцевих магазинів було придбано мобільний телефон-cмартфон Motorola. Через деякий період виникли недоліки в роботі смартфону. Споживач звернувся з письмовою претензією до магазину щодо розірвання договору купівлі-продажу, так як вважає, що в телефоні наявний істотний недолік. Проте питання щодо розірвання договору-купівлі так і не вирішилося.
Спеціалістами управління захисту споживачів Держпродспоживслужби в Рівненській області, за зверненням споживача, було здійснено позапланову перевірку даного магазину. За результатами перевірки видано припис про усунення порушень, які виявили під час перевірки, а також задовільнити законні вимоги споживача (розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми) передбачених ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» або надати висновок експертизи передбачений ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів» щодо наявності або відсутності істотного недоліку у телефоні-смартфоні Motorola.
На виконання припису керівником магазину надано письмову інформацію щодо повернення коштів споживачу у розмірі 17995,90 грн з підтверджуючими документами.
На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області постійно надходять скарги споживачів із проханням посприяти поверненню товару в магазин та відшкодувати сплачені за нього кошти. З початку 2018 року спеціалістами управління повернуто коштів за неякісну продукцію (товари, роботи, послуги) у розмірі 58,3 тис. грн.