+380673870816 +380673870816

Працівники Рівненського льонокомбінату застрайкували

Льонокомбінат застрайкував. Вже кілька днів підприємство чекає на встановлення нового обладнання, завезеного з Італії. Відтак, льонокомбінатівці оточили приміщення Рівненської митниці з єдиною вимогою до установи - розмитнити товар.  

Ранок, а працівники льонокомбінату не на роботі, а біля приміщення Рівненської митниці. Вимагають, аби начальник вийшов до народу й пояснив, чому досі нове обладнання, доставлене з-за кордону, не пройшло розмитнення.

Надія, працівник Рівненського льонокомбінату:

- Обладнання прийшло на митницю, нам його не розмитнюють. В понеділок приїде людина з Італії, яка буде це обладнання встановлювати. Приїде, а у нас не має що встановлювати. Нам треба працювати.

Директор підприємства розповів, що вони вже три дні чекають на митне оформлення вантажу, чому затягується процес, - зрозуміти не можуть. Відтак, аби бути почутими і вдалися до більш радикальних дій.

Олег Червонюк, власник Рівненського льонокомбінату:

- У нас вимога одна – щоб нам віддали обладнання, за яке ми заплатили мито 20 %, до речі, в жодній країні такі відсотки не нараховуються, але хай вже подавляться тими 20 %, аби дали обладнання, щоб люди могли працювати.

Під час мітингу, керівництва Рівненської митниці не виявилось на місці. Тому робітники за допомогою вирушили прямісінько до обласної адміністрації. Там до людей все ж вийшли представники владних структур. У вирішенні конфліктної ситуації пообіцяли посприяти.

Володимир Новак, заступник голови Рівненської ОДА:

- Домовляємось з вами таким чином, що ми запросимо юриста, начальника митниці і розберемось. І в робочому порядку будемо говорити.

Керівництво ж Рівненської митниці, з яким нашим журналістам вдалося поспілкуватися після мітингу, заявило, що декларація на розмитнення товару представником льонокомбінату була заповнена з порушеннями. Тому й підприємство отримало, так звану, картку відмови.

Сергій Лук’янов, начальник Рівненської митниці:

- В картці відмови було детально описано як провести детальний контроль, що зробити декларанту, щоб уникнути повторної відмови. Декларантом були знехтувані всі ці рекомендації. Була надана вичерпна консультація. Чому декларант пішов на повторне порушення ідентичне першому - це питання до декларанта.

Декларант від льонокомбінату в свою чергу пояснив, що митниця вимагає неможливого.

Віталій Бережнюк, декларант:

- Митниця на сьогоднішній день хоче, щоб ми розмитнювали машину, всі її 12 тонн окремо, по запчастинах, розуміючи, що це нереально, адже 12 тонн розібрати по частинах і написати для чого призначена, то такої людини взагалі в Україні немає. 

У митниці ж запевнили, що просили задекларувати частинами лише 300 кілограмів допоміжного обладнання, а не усі 12 тонн. Відтак, на чию користь вирішиться конфліктна ситуація – достеменно невідомо. Вже в понеділок до льонокомбінату прибудуть фахівці з Італії, аби встановити обладнання, якого досі на підприємстві немає. Зі свого боку митниця не збирається повертати товар, аж поки не будуть виконані усі відповідні вимоги до декларації. Якщо ж обидві сторони все ж порозуміються, товар буде розмитнений протягом чотирьох годин.

Схожі статті