На Рівненщині вже планують оздоровчу кампанію
Оздоровити більше дітей ніж торік планують на Рівненщині. Для цього є всі умови. Кошти збільшені на один мільйон й вже виділені з обласного бюджету.
Водночас оздоровлювати продовжать за новим порядком. Така практика передбачає співфінансування путівок у табори з різних джерел – з місцевих бюджетів, профспілок та за рахунок батьків.
Новий підхід, як розповіла заступниця голови Рівненської ОДА Світлана Богатирчук-Кривко, дозволив батькам самостійно обрати табір для оздоровлення дітей та залучити на це більше коштів.
За її словами, така практика пройшла випробовування в області та позитивно себе зарекомендувала. Переймати її приїжджали й з інших областей.
— Торік з обласного бюджету на оздоровлення виділили 6 мільйонів гривень, а з місцевих залучили більше 10 мільйонів. Оздоровили близько 60 тисяч дітей. Співфінансування позитивно вплинуло не тільки на збільшення дітей у таборах, а й на саму якість послуги, — зазначила Світлана Богатирчук-Кривко на засіданні Президії Федерації професійних спілок області.
У результаті співфінансування витрат на путівки, доплата батьків не перевищувала дві тисячі гривень.
Повністю за рахунок місцевих бюджетів оздоровлювали дітей з «кризових» сімей – дітей з інвалідністю, сиріт, малозабезпечених, учасників АТО.
За словами заступника голови Федерації профспілок Рівненської області Марії Рожко, активними в плані оздоровлення торік були й профспілки, зокрема, освіти, культури, охорони здоров’я, ЖКГ та лісової галузі.
— Вдалося оздоровили майже 2400 дітей. Співфінансування організації дозволила знизити майже на половину вартість путівок, - розповідає Марія Рожко.
Таку практику продовжать і далі.
Разом з тим, заступниця голови Рівненської ОДА Світлана Богатирчук-Кривко зауважила, що оздоровчий сезон вже недалеко. Тому важливо добре підготувати оздоровчі заклади. Необхідно подумати про їх безпечність, набір педагогічних та медичних працівників.
Усі ці питання розглянуть на координаційній раді з оздоровлення у Рівненській ОДА.
За повідомленням прес-служби РОДА.