+380673870816 +380673870816

Довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів рівняни можуть отримати онлайн

На веб-порталі ДФС України функціонує електронний сервіс «Електронний кабінет платника», за допомогою якого усі суб'єкти господарювання можуть, не відвідуючи Центри обслуговування платників, реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування.

Про це повідомляє ГУ ДФС у Рівненській області. 

— Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, — пояснюють податківці. 

Нерідко в платників податків виникає необхідність підтвердити держоргану, банку або контрагенту відсутність заборгованості перед бюджетом підтверджуючим документом. У такому випадку потрібна довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби.

Як отримати довідку онлайн?

За допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» з використанням ЕЦП будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів можна надіслати заяву та отримати довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу.

Суб’єкти сфери публічних закупівель, а також будь-які зацікавлені органи/суб’єкти у загальнодоступній частині "Електронного кабінету платника", вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, після застосування фільтрів для пошуку «Індивідуальний податковий номер», «Номер довідки», «Дата довідки» мають можливість переглянути видані платникам довідки та/або завантажити довідку у вигляді файла з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючою органу.

Переваги використання  електронного кабінету платника для отримання довідки:

- можливість на безоплатній основі працювати в ЕКП у щоденному цілодобовому режимі;

- скорочення до мінімуму контакту платників з органами ДФС;

- економити свій час не відвідуючи орган ДФС;

- отримувати потрібну інформацію в режимі реального часу;

- можливість задовольнити запити платників з найвіддаленіших куточків України.

А ще у ДФС роз'яснили, як працювати в електронному кабінеті.

Для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет, безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово.

Тут платникам надано можливість надіслати запит на отримання інформації, заяву на реєстрацію платником окремих податків, отримати відповідь, зареєструвати податкові накладні чи розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, скористатися іншими електронними сервісами та отримати потрібну і корисну інформацію.

Схожі статті