+380673870816 +380673870816

Рівненщина Європейська. Європейський Союз підтримує МСП, очолювані жінками (ВІДЕО)

Як застосовувати інструменти цифрового маркетингу. Про це жінкам-підприємцям розповіли на тренінгу "Going digital" у Рівному. Тренінг "Going digital"організований Центром підтримки бізнесу у Рівному у рамках ініціативи "EU4Business". 

Тарас КОМАРЕНКО, координатор центу підтримки бізнесу у Рівному:

Цей тренінг чотириденний. Він має на меті навчити жінок підприємців, жінок–лідерів, які в бізнесі займають керівні посади, основам цифрового маркетингу і маркетинг-стратегії в онлайн. Це навчання фінансується Європейським Союзом, в рамках ініціативи "EU4Business".    

Курс є частиною програми "Жінки у бізнесі" ініціативи "EU4Business", яка реалізується ЄБРР з метою сприяння малим та середнім підприємствам, які очолюють жінки, в отриманні доступу до фінансових ресурсів та ноу-хау, необхідних для розвитку. Роман Гавриш розповідає жінкам про основні принципи та розвиток цифрового маркетингу, і переконує – майбутнє сучасного бізнесу саме за ним.

Роман ГАВРИШ, лектор тренінгу:

Його важливість важко переоцінити, тому що зараз маркетинг має бути, на моє переконання, основною функцією в бізнесі. Не стільки важливо навіть, що ти виробляєш,  а чи важливо це людям і чи люди будуть це купувати. 

Інформація Європейського інституту гендерної рівності свідчить, що серед країн ЄС найвищий індекс гендерної рівності у сфері зайнятості мають Швеція, Данія та Нідерланди, найнижчі показники у Італії, Греції, Словаччині. В ЄС рівень зайнятості жінок на повну ставку працездатності становить 39,6%, тривалість робочого життя складає трохи більше 32-х років. А індекс перспектив кар’єри становить 63,7, в той час, коли стосовно чоловіків цей показник дещо нижчий і складає 62,6. 

Тренінг у Рівному орієнтований на жінок-керівників або власниць бізнесу, які хочуть підняти свої компанію на новий рівень шляхом розвитку свого бізнесу в онлайн-середовищі та залучення клієнтів через мережу Інтернет. Крім того, учасниці мали можливість поділитися своїм досвідом у різних аспектах управління бізнесом з іншими жінками-підприємцями. Зізнаються, такі заходи вкрай корисні для розвитку жіночого підприємництва.

Катерина ПЕКНА, маркетолог:

Бізнес, який хоче бути на одній хвилі зі своїм клієнтом, зі своїми партнерами – він повинен бути в інтернеті, він повинен бути в Digitals. І він потрібен не просто там бути, а завжди відповідати на вимоги та потреби свого споживача. Тому я вважає, що це просто мастхев маркетингу будь-якого бізнесу відвідувати такі заходи, щоб краще розуміти своїх потенційних клієнтів, свою цільову аудиторію.

Схожі статті