+380673870816 +380673870816

Мешканців Рівненщини цікавлять субсидії та комунальні питання, — контактний центр

З початку року на «гарячу лінію» Контактного центру Рівненської ОДА надійшло понад 13 000 звернень. Більше 8 тисяч мешканців області зверталися безпосередньо до Контактного центру, ще 5 тисяч – через урядову «гарячу лінію».

Про це повідомили у Рівненській ОДА.

— Найчастіше, а саме 1385 звернень, стосувалося оформлення субсидій. Окрім того, жителі Рівненщини телефонували, аби їм посприяли у вирішенні соціальних, житлових, комунальних та транспортних питань, — інформують в облдержадміністрації.

Нагадаємо, окрім дзвінків на безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії», можна також надсилати звернення на електронну пошту 400800@ukr.net.

З понеділка по четвер Контактний центр працює з 9.00 до 18.00, а у п’ятницю – до 17.00.

— Цьогоріч ми прийняли 222 звернення від учасників АТО та членів їхніх родин і 37 дзвінків від внутрішньо переміщених осіб. Тематика цих звернень − в основному соціальний захист. Зокрема, переселенці просили допомоги в наданні їм житла, оформленні дітей у дитсадки та навчальні заклади, — розповів директор Контактного центру Василь Курилас.

До Центру може зателефонувати кожен і отримати консультацію, роз’яснення чи необхідні контакти. Фахівці центру не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем, здійснюють зворотній зв’язок із заявниками та надають необхідну допомогу.

Схожі статті