Увага

Телерадіокомпанія "Сфера-ТВ" із квітня 2017 року по березень 2018 року бере участь у проекті «Просування реформ в регіони» за сприяння Європейського Союзу (http://ec.europa.eu/europeaid), який реалізується Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій та «Європейською правдою». Окремі думки, висловлені в інформаційних матеріалах, підготовлених в рамках проекту, є особистою позицією авторів телерадіокомпанії та жодним чином не відображають точку зору Європейського Союзу.

Рівненщина Європейська. Вихід на європейський ринок - нові можливості для місцевих виробників (ВІДЕО)

Рівненщина Європейська. Вихід на європейський ринок - нові можливості для місцевих виробників (ВІДЕО)

Європейський ринок може стати для українського виробника неабиякою перспективою. Проте нашим підприємцям в першу чергу потрібно навчитися правильно співпрацювати із іноземними замовниками. Для цього Рівному організували спеціальну панельну дискусію для представників місцевого бізнесу, де обговорили можливості, шляхи, інструменти та особливості виходу на ринки ЄС. Організатором заходу виступило Представництво Європейського Союзу в Україні. 

Володимир Патіс – співвласник сімейної компанії, яка займається виробництвом шпонованої меблевої плити. Лише за неповний рік їм вдалося вийти на європейський ринок. Вони експортують свою продукцію у Данію, Польщу, Швейцарію і Швецію. Директор компанії зазначає, європейський ринок нічим не відрізняється від українського. Головне, каже, початися цікавитися іноземними ринками.  

Володимир Патіс, співвласник компанії “Ескада-М”:

Для того, щоб почати експортувати – треба почати експортувати. Треба їхати, зустрічатися із людьми, говорити з ними, шукати свою нішу. 

Експортний консультант Олег Мирошніченко розповідає, що при перших спробах виходу українських виробників на європейський ринок, вони припускаються ряду помилок. Якщо їх викорінити, то вітчизняна продукція матиме успіх закордоном. 

Олег Мирошніченко,  експортний консультант, тренер по експорту для малих та середніх підприємств:

— Не варто одразу говорити про ціну. Спочатку познайомтеся, обговоріть що потрібно, в якій упаковці , кількості, коли саме. І тоді лише в кінці обговорюйте ціну. Бо в іншому випадку це виглядає непрофесійно.  У наших підприємців є така ілюзія, що якщо це француз або німець, то він відразу платитиме їм в кілька разів більше, ніж звичайні люди. Це ображає партнерів. 

Виходом на європейський ринок зацікавився і місцевий виробник справжнього українського чаю Роман Степанович. Каже, ця панельна дискусія дуже йому допомогла. Тепер він знає, у якому напрямку йому потрібно рухатися у розвитку власного бізнесу.  

Роман Степанович, рівненський виробник чаю:

Для себе я багато чого зрозумів різної інформації. Сайти різні. Також мене зацікавили ряд євро стандартів, які потрібні для того, щоб співпрацювати із країнами Європи. 

До слова, з 1-го жовтня почали діяти нові торговельні преференції ЄС для українського бізнесу. Регламент ЄС щодо автономних торговельних преференцій збільшить обсяги сільськогосподарської продукції, яку Україна може експортувати до ЄС згідно з Угодою про асоціацію, не сплачуючи митні збори. Повідомляється, що Україна зможе безмитно експортувати до ЄС більші обсяги пшениці, кукурудзи, ячменю, вівса та ячмінних крупи та гранул. Як заявляє Єврокомісія, це також прискорить ліквідацію ввізних мит ЄС на певні промислові товари, як це передбачено Угодою про асоціацію.

Переглядів: 300
Коментарі
Коментарі відсутні

Додати коментар
Псевдо:
Текст коментаря:
Введіть код захисту