+380673870816 +380673870816

Фахівці "Рівнегазу" перевірили стан газових приладів у майже 110 тисяч споживачів

За дев’ять місяців цього року, з метою підвищення рівня безпеки при користуванні газом у побуті, фахівці "Рівнегазу" провели планово-технічне обслуговування в помешканнях 108,7 тисяч рівнян. Під час перевірок було виявлено майже 3 тисячі порушень.

З початку року виявлено 1665 випадків використання несправного обладнання та приладів. Це найпоширеніша причина аварійних ситуацій та нещасних випадків при користуванні газом у побуті на Рівненщині. На другому місці - самовільне встановлення й заміна газових приладів та їх використання не за призначенням. Під час планового технічного обслуговування клієнтів "Рівнегазу" виявлено 701 подібний випадок.

На третьому - недотримання в належному стані димових та вентиляційних каналів (ДВК) та нехтування перевіркою тяги. Цього року зафіксовано 624 випадки. Це майже в два рази менше, ніж за аналогічний період минулого року

— Особливо пильними мають бути користувачі газових приладів з відводом продуктів згоряння в димоходи - котлів та водонагрівачів. При несправних димоходах та вентканалах продукти горіння замість того, щоб виводитися назовні, накопичуються в приміщенні. Для цього ДВК-системи треба періодично обстежувати, а за потреби – прочищати і ремонтувати, - наголошує директор технічний ПАТ "Рівнегаз" Олександр Ганжа.

Особливу небезпеку становить зворотна тяга в димовому каналі газової колонки, яка виникає при одночасному використанні газової плити, водонагрівача та електровитяжки.

Схожі статті