+380673870816 +380673870816

Як фізичній особі поновити втрачений реєстраційний номер облікової картки платника податків

ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що відповідно до п. 70.9 ст. 70 Податкового кодексу України за зверненням платника податків, його законного представника або уповноваженої особи контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків. 

Особи, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган мають відмітку у паспорті. У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Згідно з п. 11 розд. VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779, для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, фізична особа пред’являє документ, що посвідчує особу, який містить прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, місце народження, місце проживання (країна, область, район, населений пункт).

Частиною дев’ятою ст. 16 Закону України від 20 листопада 2012 року № 5492-VI «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» (зі змінами) передбачено, що замість втраченого або викраденого документа (у т.ч. паспорта громадянина України) уповноважений суб’єкт, якщо інше не передбачено цим Законом, після встановлення факту видачі раніше такого документа особі, яка заявила про його втрату або викрадення, оформляє та видає новий документ.

Оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін паспорта громадянина України здійснюється відповідно до Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 302 (зі змінами).

Згідно з п. 70.7 ст. 70 Кодексу та п.1 розд. IX Положення фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну відомостей, які вносяться до облікових даних платника податків протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання заяви про внесення змін до Державного реєстру за формою № 5ДР

Таким чином, у разі втрати документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі з одночасною втратою паспорта громадянина України, фізичній особі для отримання такого документа необхідно:

 отримати в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого або викраденого;

звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування та пред’явити новий паспорт;

у разі необхідності подати заяву про внесення змін до Державного реєстру за формою № 5ДР.

ГУ ДФС у Рівненській області 

Схожі статті