+380673870816 +380673870816

У Рівному бізнесменів вчили виходити на європейський ринок (ВІДЕО)

Євросоюз відкриває кордони не лише для подорожуючих, але й для українського бізнесу. Як стати конкурентоспроможним на закордонних ринках? Ризикнути і не втратити, про це розповіли рівненським підприємцям під час одноденного семінару з питань виведення товарів на ринки ЄС та США. 

Якщо раніше головним бізнес-партнером України була Росія, то тепер ринок зовсім змінив вектор свого руху, орієнтація та приціл саме на європейський ринок. Аби допомогти нашим підприємцям не загубитися у перспективах, експерти бізнесу, економіки та захисту прав інтелектуальної власності навчають і готують наших бізнесменів  під час семінарів. 

Юрій Трачук, патентний повірений України:

— Продукція наша завойовує все більшу нішу. Щоб цей процес був більш продуктивним, ми намагаємося допомагати нашому бізнесу в питаннях інтелектуальної власності, митних кордонів, особливостей виходу на європейські ринки,  і, без сумніву, в цьому плані цікава і Канада, і американський ринок.

Захист об’єктів інтелектуальної власності – ще одна тема, на якій свою увагу концентрують доповідачі. Адже в рамках Угоди Україна та ЄС досягли домовленостей щодо спільних підходів у цих процесах, згідно положень законодавства ЄС, міжнародних практик та конвенцій.  Про що слід пам'ятати, розповідають експерти.

Наталія Калініченко, адвокат, спеціаліст з інтелектуальної власності:

— Є багато особливостей законодавчих щодо реєстрації, перевірки та судових спорів. Варто звернути увагу і дослідити, провести облік своїх об’єктів інтелектуальної власності, провести перевірку перед виводом такої продукції, щоб не допустити відповідних порушень.

Найперший ризик, із яким може зіштовхнутися підприємець – це те, що товар зупинять вже митному контролі. Тому потрібно бути готовим і водночас захищеним, кажуть спеціалісти з інтелектуальної власності.

Наталія Калініченко, адвокат, спеціаліст з інтелектуальної власності:

— Як захистити? Це в першу чергу звернутися до юристів, провести облік власних об’єктів, законодавства і готуватися до виведення продукції на ринок з усіх фронтів від якості, до оформлення упаковки, яка буде наноситися та індивідуалізувати даного підприємця.

Статистика свідчить, що експорт Рівненського регіону до країн ЄС збільшився. Ще чотири роки тому цей показник складав близько третини. Наразі становить – майже 80%. Зростання експорту відбулось завдяки роботі середнього та малого бізнесу, який більш гнучкіший у плані переорієнтації на нові ринки збуту. За останні роки експорт до Фінляндії та Словаччини збільшився у 2,3 рази, Чехії, Румунії, Угорщини та Німеччини – майже у півтора, Польщі та Іспанії – зріс на 10 відсотків. Разом з тим, на 75 відсотків скоротилися поставки до Росії та на чверть — до Білорусі. Закордонний ринок цікавить наша продукція найвищої якості,. Найбільше експортують солодощі, мінеральні води, алкогольні напої, а також вироби із дерева.

Схожі статті