+380673870816 +380673870816

На Рівненщині будують асфальтні заводи, отже будуть дороги? (ВІДЕО)

Друге дихання. Так, на Рівненщині ще один асфальтний завод готовий до експлуатації. Виробнича потужність підприємства - 60 тонн за годину. Оскільки, в області вже незабаром розпочнуться масові ремонтні роботи доріг, голова Рівненської облдержадміністрацій Олексій Муляренко вирішив проінспектувати цей модернізований асфальтний завод.

Найраніше на роботу приходить Андрій Чумак. Він на підприємстві з виробництва асфальтобетонних сумішей для будівництва та ремонту доріг, працює оператором. І його завдання - підготувати апарат до повторної потужності. Розповідає, працювати легко, адже процес майже повністю автоматизований. Але разом з тим робота і відповідальна, бо один невпевнений рух і може бути аварія.

Андрій Чумак, оператор асфальтного заводу ДСТ-158:

- У нас є чотири типи асфальту. Тип «А», «Б», «В» і «Г». Найчастіше тип «Г» - він дрібнозернистий і його частіше замовляють. Поки були пробні варіанти цього типу «Г», але він всім сподобався цей асфальт.

Цей асфальтний завод кілька років не працював. Нові власники вирішили вдихнути у нього життя. Таким чином, за два роки замість руїн та заростей тут стоїть вже повністю готовий, а головне, модернізований, асфальтний завод, виробнича потужність якого 60 тонн асфальту за годину.

Василь Бондарець, виконавчий директор асфальтного заводу ДСТ-158:

- Ми для того, аби вийти на сучасний рівень робіт, по якості закупили імпортну техніку. Австрійський каток і близько п’яти одиниць. У планах є ще купити більше.

Поставили, так би мовити, підприємство на ноги за 8, 5 мільйонів гривень. Голова Рівненської облдержадміністрації Олексій Муляренко розповідає, незабаром на Рівненщині зявиться не один такий завод. Оскільки, як відомо, із державного бюджету на ремонт доріг в області має надійти майже півмільярда гривень. А отже ця сума стимулює подібний бізнес до розвитку та будівництва.

Олексій Муляренко, голова Рівненської ОДА:

- Ці підприємства, асфальто-бетонні заводи, вони строюють нові додаткові робочі місця, створюють нові податки. Це гарний приклад інвестування, який з таким  об’ємами фінансування буде заробляти дуже швидко для тих людей, для своїх інвесторів.

А отже і хороша новина для водіїв - розпочати будівельні роботи на наших дорогах планують вже влітку. Амбітні плани - до початку зими завершити будівництво основної кількості магістралей.

Схожі статті