Рівненські військові служби правопорядку відзначили 15-річницю (ВІДЕО)
Контроль та безпека понад усе. Рівненські військові служби правопорядку відзначили 15-річницю своєї діяльності.
Слідкувати за порядком навіть на війні. Саме такі завдання поставленні перед військовими служби правопорядку. Підполковник Сергій Какорін на Сході перебував з початку Антитерористичної операції. Розповідає, одна із найпоширеніших проблем серед бійців – вживання алкоголю. Саме у 2014 році так званих «аватарів» було найбільше.
Сергій Какорін, підполковник, начальник відділення військової служби правопорядку у м. Володимир-Волинський:
- В основному, це була боротьба із вживанням спиртних напоїв. Тому що всі знають, що 14-ий рік почали формувати і набирати людей з військоматівю І люди, будемо казати, були не готові. Морально-психологічно не готові.
В Україні Військо́ва слу́жба правопоря́дку була створена у 2002 році. Її основними завданнями є виявлення причин, передумов і обставин злочинів та інших правопорушень, вчинених у військових частинах та на військових об'єктах; розшук осіб, які самовільно залишили військові частини та інше.
Василь Якимець, полковник, начальник Рівненського зонального відділу військової служби правопорядку:
- Наші військовослужбовці на початку 14-го року були при кожному підрозділі. Після того було прийнято керівництвом створити комендатури, одну із комендатур, за яку відповідає Рівненський зональний відділ. Знаходиться па Сході у Луганській області міста Сватове.
Крім того військовослужбовці служби правопорядку контролюють бійців у двох гарнізонах Ріненської та Волинської областей.
Олена Валер, помічник начальника зонального відділу із правової роботи:
- Наші військовослужбовці несуть повсякденну службу у патрулі. Вони відповідають за правопорядок і за те, щоб військовослужбовці у гарнізоні не порушували дисципліну, не зловживали спритними напоями, повсякденно проводяться супроводи військових транспортних засобів.
З нагоди 15-тої річниці Рівненський зональний відділ Військової служби правопорядку відзначив кращих працівників та ветеранів.