Нову системи реєстрації запроваджують у Харківському, Одеському та Луцькому консульських округах в Україні (ВІДЕО)
Після оплати за послуги центру, оператор сам буде зв’язуватися із заявником, аби встановити дату подачі документів. Така практика вже була запроваджена у жовтні минулого року у Київському консульському окрузі.
Запровадження нової системи реєстрації викликане зростанням кількості громадян, які бажають одержати Шенгенські або ж Національні польські візи. Якщо у 2010-2012 роках Генеральне консульство Республіки Польща у Луцьку щорічно видавало близько 100 тисяч віз, то минулого року ця кількість зросла майже втричі. Тому роботу візових центрів вирішили вдосконалити.
- Нова система реєстрації має поліпшити схему обслуговування населення України при подачі документів до візових центрів, оскільки раніше було багато нарікань на роботу самих центрів. Тепер працівник колл-центру після проведення відповідної оплати в банку сам буде телефонувати заявнику і пропонувати дату прибуття до візового центру. У випадку, якщо ця дата не підходить заявнику - йому буде запропонована інша. Причому обидві дати визначатиме не працівник центру, а комп’ютер. При цьому дуже важливою є наступна вимога: заявник має залишити в банку номер свого телефону, за яким до нього можна буде додзвонитися.
Починаючи з 20 січня, нова система реєстрації працюватиме у Пунктах Прийому Візових Анкет Луцька, Рівного, Тернополя, Харкова, Дніпра та Одеси. Але досвід такої роботи вже не новий для України.
Пьотр Матусяк, керівник візового відділу Генерального консульства Республіки Польща у Луцьку:
- Ця система пройшла випробування в Київському Консульстві, дала позитивні результати. Отож, маю надію, що в нашому Консульстві, яке обслуговує населення Волинської, Рівненської і Тернопільської областей, вона також дасть такі ж позитивні результати, а черг біля візових центрів поменшає.
То ж поки безвізовий режим лише в перспективі, Пункти Прийому Візових Анкет вже вдосконалюють свою роботу, щоб зробити свої послуги ще швидшими та якіснішими.