+380673870816 +380673870816

Рівняни почали пересідати на електромобілі (ВІДЕО)

Попит на електромобілі.  На Рівненщині сервісний центр МВС лише  за цей рік зареєстрував 12  машин, що живляться не бензином, а електроенергією. Чому рівняни почали пересідати на електромобілі?

- Це місце в авто спеціально розраховане для зарядки цього автомобіля. Це  йде скоросна зарядка на 360 Вольт - на заправках, а це домашня розетка від 220 Вольт, яка заряджається протягом 8 годин.

Ігор Свінтозельський став першим у Рівному власником електромобіля.  Свою красуню привіз із Америки . Під капотом цього авто двигун, який отримує живлення від акумуляторних батарей,  що заміняють паливний бак.  Таким чином, авто береже екологію та економить кошти власника.

Ігор Свінтозельський, власник електромобілю:

- Сто кілометрів пробігу обходиться в 6-8 до 10 гривень йде на зарядку цього автомобіля електроенергією. По місту вона наїжджає до 100 км, влітку 150 км можна на зарядці автомобіля повній наїздити.

Ціна, саме  на такий «електрокар» , коливається в межах 15 -17 тисяч умовних одиниць, до того ж їх в Україну можна ввозити без мита.  Всього на Рівненщині зареєстровано 17 електромобілів , 12 з них стали на облік  цього року.

Віктор Залюбовський, заступник директора регіонального сервісного центру МВС в Рівненській області:

 -Як ми бачимо, тенденція до збільшення реєстрації таких авто на території України збільшується . Оскільки це автомобіль екологічно чистий, затрати на обслуговування є невеликими. Ще хочу зауважити, що у нас збільшилася кількість реєстрації гібридних автомобілів, в цьому році їх зареєстровано 17 , це не враховуючи поліцейських гібридних автомобілів , які їздять на території області.

Якщо  за кордоном  в прогресивних країнах  для  популяризації електромобілів створені всі комфортні умови та навіть діють дотації, то Україна досі повністю не пристосована до такого транспорту, кажуть власники.

Ігор Свінтозельський, власник електромобілю:

- Заправок дуже мало є. Є в Рівному, здається, дві, але вони більше в якості реклами, бо коли я приїздив, пробував зарядити його , в них немає ні шнурів ,нічого немає. І так само подорожувати трохи важко, бо по трасі , проїжджаючи 150 км, постійно треба зупинятися десь кожні 150 км. Ця машина більш пристосована до міської їзди .

Попри всі за і проти, власники саме електромобілів бачать за ними  майбутнє, якщо не економічно вигідне, то хоча б з перспективою збереження навколишнього середовища. І хоча зараз у більшості громадян  немає коштів бодай на авто з двигуном внутрішнього згорання, не кажучи вже про електромобілі,  Україні  все ж необхідно облаштувати комфортну інфраструктуру для використання такого виду транспорту.

Схожі статті