Рівняни почали пересідати на електромобілі (ВІДЕО)
Попит на електромобілі. На Рівненщині сервісний центр МВС лише за цей рік зареєстрував 12 машин, що живляться не бензином, а електроенергією. Чому рівняни почали пересідати на електромобілі?
- Це місце в авто спеціально розраховане для зарядки цього автомобіля. Це йде скоросна зарядка на 360 Вольт - на заправках, а це домашня розетка від 220 Вольт, яка заряджається протягом 8 годин.
Ігор Свінтозельський став першим у Рівному власником електромобіля. Свою красуню привіз із Америки . Під капотом цього авто двигун, який отримує живлення від акумуляторних батарей, що заміняють паливний бак. Таким чином, авто береже екологію та економить кошти власника.
Ігор Свінтозельський, власник електромобілю:
- Сто кілометрів пробігу обходиться в 6-8 до 10 гривень йде на зарядку цього автомобіля електроенергією. По місту вона наїжджає до 100 км, влітку 150 км можна на зарядці автомобіля повній наїздити.
Ціна, саме на такий «електрокар» , коливається в межах 15 -17 тисяч умовних одиниць, до того ж їх в Україну можна ввозити без мита. Всього на Рівненщині зареєстровано 17 електромобілів , 12 з них стали на облік цього року.
Віктор Залюбовський, заступник директора регіонального сервісного центру МВС в Рівненській області:
-Як ми бачимо, тенденція до збільшення реєстрації таких авто на території України збільшується . Оскільки це автомобіль екологічно чистий, затрати на обслуговування є невеликими. Ще хочу зауважити, що у нас збільшилася кількість реєстрації гібридних автомобілів, в цьому році їх зареєстровано 17 , це не враховуючи поліцейських гібридних автомобілів , які їздять на території області.
Якщо за кордоном в прогресивних країнах для популяризації електромобілів створені всі комфортні умови та навіть діють дотації, то Україна досі повністю не пристосована до такого транспорту, кажуть власники.
Ігор Свінтозельський, власник електромобілю:
- Заправок дуже мало є. Є в Рівному, здається, дві, але вони більше в якості реклами, бо коли я приїздив, пробував зарядити його , в них немає ні шнурів ,нічого немає. І так само подорожувати трохи важко, бо по трасі , проїжджаючи 150 км, постійно треба зупинятися десь кожні 150 км. Ця машина більш пристосована до міської їзди .
Попри всі за і проти, власники саме електромобілів бачать за ними майбутнє, якщо не економічно вигідне, то хоча б з перспективою збереження навколишнього середовища. І хоча зараз у більшості громадян немає коштів бодай на авто з двигуном внутрішнього згорання, не кажучи вже про електромобілі, Україні все ж необхідно облаштувати комфортну інфраструктуру для використання такого виду транспорту.