+380673870816 +380673870816

МВС використовуватиме для боротьби із травматизмом на дорогах навіть мультфільми

Донести за допомогою соціальної реклами до свідомості дітей та дорослих прості істини про поведінку на дорозі– таким є задум серії мультиплікаційних роликів, презентованих у Міністерстві внутрішніх справ України.
     Заступник начальника Управління ДАІ МВС Володимир Резніков поінформував журналістів про статистику аварійності на українських дорогах. Вона залишається невтішною: за 4 місяці цього року на автошляхах держави сталося близько 60 тисяч дорожньо-транспортних пригод, з них понад 7,5 тисяч – із постраждалими. На жаль, у ДТП загинуло понад 1,2 тисяч осіб, ще майже 9,2 тисяч громадян були травмовані. Про це повідомила прес-служба Міністерства внутрішніх справ.
    За словами представника керівництва УДАІ, основними причинами ДТП із постраждалими є перевищення швидкості (майже чверть від загальної кількості автопригод), порушення правил маневрування (приблизно 20 відсотків) та перехід через дорогу у невстановленому місці – близько 8 відсотків.
    Володимир Резніков зазначив, що під час нагляду за дорожнім рухом інспектори виявили більш ніж півмільйона правопорушень, десята частина яких – керування транспортними засобами у стані сп’яніння. Працівниками Управління ДАІ та його регіональними підрозділами була проведена значна інформаційно-роз’яснювальна робота, в тому числі – серед дітей. Інспектори ДАІ відвідують навчальні та дитячі дошкільні заклади, де проводять профілактичні бесіди, роз’яснюючи маленьким пішоходам правила перебування на вулиці.
    Крім того, аби запобігти порушенням на автошляхах, а також з метою профілактики дитячого травматизму на дорозі, правоохоронці у співробітництві з анімаційною студією виготовили серію мультиплікаційних роликів. У них в дотепній та доступній формі обіграні найбільш типові ситуації, де порушення вимог Правил дорожнього руху може призвести до фатальних наслідків. 
    Правоохоронці планують найближчим часом організувати трансляцію роликів соціальної реклами у громадському транспорті, на телебаченні, а також на екранах, розміщених у громадських місцях.

Схожі статті