+380673870816 +380673870816

Чи отримає Рівненський аеропорт статус «міжнародний» в реальності? (ВІДЕО)

Реанімувати Рівненський аеропорт. Для цього вже розробили спеціальний антикризовий план.

Сергій Герук, радник директора Рівненського аеропорту:

- Треба вирішити три проблеми. Перше – борги, друге – ремонт,  третє – закупівля спецтехніки. Тільки після цього ми можемо говорити про перспективу розвитку аеропорту. Це і чартери, і регулярки, і розвиток допоміжної інфраструктури, гуманітарна сфера, участь у грантах. І взагалі, вихід на повноцінну міжнародну арену.

Зокрема, наразі борг Рівненського аеропорту складає 12, 5 мільйона гривень. Нагадаємо, що керівництво комунального підприємства разом із місцевою владою робили спробу щодо списання цього боргу. Втім, у Міністерстві інфраструктури їм однозначно натякнули, що проблема Рівненського аеропорту – є проблемою виключно місцевого рівня.

Микола Драганчук, голова Рівненської обласної ради:

- За дев’ять місяців бюджет виконали лише на 103,1 %. Ви знаєте, що тільки при перевиконанні бюджету на 105 % є тоді можливість десь робити перерозподіл бюджету. Мали на меті допомогти аеропорту вже зараз, але доведеться трішечки почекати. Але у будь-якому разі на наступний рік обласна рада планує повністю ліквідувати борг. 

Разом з тим, борг аеропорту не зростає. Оскільки, він не стоїть, а працює. Нагадаємо, що впродовж літнього сезону здійснювалися регулярні перевезення у напрямку «Рівне-Анталія». Зараз відправляються рейси до Єгипту. Окрім того, наразі працюють над новим сполученням «Рівне – Люблін». 

В`ячеслав Свінтозельський, перший заступник директора Рівненського аеропорту: 

- У Рівному йде плюс 14%. Ми зараз говоримо про те, що коли ми починали рейси, то думали чи будуть вони загружені, і що не рейс, то загружений. Якщо керівництво держави дотримається того, що мінімальна зарплата буде 3200, то відповідно пасажири у нас будуть.

Ігор Сєрих, радник директора Рівненського аеропорту:

- Тридцять тисяч потенційних пасажирів на напрямки «Рівне  - Люблін» На рік. Два рази на тиждень – четвер та п’ятниця, тобто нове транспортне сполучення авіа генерує новий рух пасажирів. Середня ціна при літаках аеробус А-320 80% завантаженість літака, середня ціна склала – 22, 57 євро.

А ремонтні роботи Рівненському аеропорту обійдуться у суму не менше трьох мільйонів гривень. Зокрема, мова йде про ремонт злітно-посадкової смуги, рубіжної доріжки та освітлення, а для закупівлі техніки необхідно щонайменше 800 тисяч гривень та понад 300 тисяч доларів. На все це планують віднайти кошти в обласному бюджеті. Зокрема, на наступний рік обіцяють виділити близько чотирьох мільйонів гривень.

Олександр Цись, заступник директора Рівненського аеропорту з авіаційної безпеки: 

- У цьому році ми отримали червовий дозвіл на систему авіаційної безпеки в галузі цивільної авіації. Отримали сертифікати також по пожежно-рятувальній службі, по службі паливно-мастильних матеріалів, по службі авіаційних перевезень. Навчений персонал сертифікований. 

Втілити у реальність антикризовий план діяльності Рівненського аеропорту планують за 5-7 років. У майбутньому летовище має тішити своїх користувачів надзвичайно широким спектром послуг. Зокрема, «duty free», автомобільна стоянка, служба таксі, послуги лімузина та ангар для літаків. Окрім цього, аеропорт можна буде використовувати як виставковий центр чи площадку для масових заходів.

Схожі статті