+380673870816 +380673870816

У Рівному для споживачів природного газу відкрили сучасний Центр обслуговування клієнтів (ВІДЕО)

Орієнтація на клієнта та його потреби. Так, у Рівному для споживачів природного газу відкрили сучасний Центр обслуговування клієнтів. 

Відтепер для того, аби отримати послуги якісно та швидко не потрібно вистоювати у чергах та бігати із кабінету у кабінет. Новостворений ЦОК побудований відповідно до європейських стандартів і отримати будь-яку потрібну інформацію споживачі природного газу можуть за лічені хвилини. 

Володимир Новосад, начальник Управління клієнтського сервісу:

- У нас взагалі передбачено 15 робочих місць обслуговуючого персоналу, які надають послуги за напрямками новогазифікації, видачі технічних умов з газопостачання, припинення відновлення газопостачання, видача різних довідок, оформлення субсидій. Тобто дуже широкий перелік послуг.

Важливий не лише спектр послуг, а й умови, у яких вони надаються. Так, приміщення ЦОКу сучасне, світле та просторе. Зручне зонування не дасть клієнту розгубитися. На вході працює адміністратор, який з радістю допоможе розібратися як користуватися терміналом електронної черги, сенсорними моніторами «тонкий клієнт», а також у разі потреби проведе оплату через платіжні термінали. Таким чином ні у молодих людей, ні у людей похилого віку тут проблем не виникне.

Наталія Дем’янчук, адміністратор Центру обслуговування клієнтів: 

- Наприклад, людина хоче звіритися по рахуночках. Ми натискаємо роз’яснення по особистому рахунку,  зачекайте, будь ласка, йде обробка запиту. І ось ми маємо чек. За номером чеку слідкує: дивиться на екран і має викликати робоче місце.

За день працівники ЦОКу можуть прийняти до восьмисот людей. При цьому люди не будуть довго томитися у чергах, дихаючи у потилицю своєму попереднику. А можна зручно розміститися на дивані та очікувати голосового повідомлення та появи номера місця вільного фахівця на електронному табло.

Чимало рівнян вже скористалися перевагами новоствореного ЦОКу. Зазначають, що це великий крок до європеїзації життя. Оскільки, раніше, щоб отримати певні послуги із газопостачання потрібно було простояти неймовірно довго у чергах, плюс паперова тяганина. А тепер будь-яка інформація  тут і зараз. А це значно полегшує життя.  

Ольга Іванюта, користувач послугами:

- Дуже зручно, швидко, якісно. І таке я бачила тільки у Європі. Порівняно з тим, що ми там спостерігали, то це небо і земля. Буквально 10 хвилин і я вже вирішила все, що мені потрібно.

Окрім того, розробники ЦОКу подбали і про людей із обмеженими можливостями – при вході для них встановлений спеціальний пандус. А хто із відвідувачів прийшов із дітками – теж мають чим зайняти свої чада. Знаходиться цей Центр обслуговування клієнтів за адресою: місто Рівне, вулиця Грушевсього, 77. Неподалік від загальноосвітньої школи №12. Режим роботи із понеділка по п’ятницю із 8.00 до 17:00. Без перерви.

Схожі статті