+380673870816 +380673870816

Держфінінспекція повернула громадянам 7 мільйонів гривень

За результатами ревізій Держфінінспекції України на початок травня проведено перерахунок вартості фактично ненаданих і наданих не в повному обсязі житлово-комунальних послуг та повернуто громадянам майже 7 мільйонів гривень. Про це повідомила прес-служба Державної фінансової інспекції.
    Як повідомлялося, виконуючи доручення Кабінету Міністрів України щодо контролю дотримання законності органами місцевого самоуправління при прийнятті рішень стосовно підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, Держфінінспекція України від початку року проводить відповідну роботу.
    Так, протягом лютого-квітня Держфінінспекція України та її територіальні органи отримали понад 600 звернень громадян, більша частина яких надійшла через телефон довіри. 
    В основному громадяни скаржаться на безпідставне підвищення комунальних тарифів протягом жовтня – грудня 2011 року та від початку 2012 року і просять перевірити його обґрунтованість. Загалом скарги надійшли на 329 підприємств ЖКГ. Кожна четверта скарга на безпідставне підвищення комунальних тарифів не підтвердилася.
    Під час ревізій були виявлені випадки безпідставного збільшення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових споруд за рахунок завищення розміру площі прибудинкової території, підвальних приміщень житлових будинків, території, на якій проводяться заходи з дератизації та дезінфекції тощо. Такі факти встановлено, зокрема, у Дніпропетровську, Рівному, Харкові, Сімферополі, Керчі. На сьогодні ревізії проводяться на 112 підприємствах житлово-комунальної сфери, на послуги яких у 2011 році та від початку 2012 року зростали тарифи для населення.

Схожі статті