+380673870816 +380673870816

В Україні реалізується Національна система опрацювання звернень громадян до органів виконавчої влади

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування Кабінет Міністрів України затвердив Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типове положення про контактний центр. Про це повідомило Головне управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю.
    Згідно з Положенням Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади – це система контактних центрів, телефонних "гарячих ліній", довідкових телефонних служб органів виконавчої влади, які за допомогою засобів телекомунікації забезпечують за принципом "єдиного вікна" оперативний розгляд органами виконавчої влади звернень громадян.
    Таким чином, працівники контактного центру прийматимуть звернення заявників, опрацьовуватимуть їх та надсилатимуть на розгляд органам виконавчої влади відповідно до компетенції, а також сприятимуть консультаціям заявників щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики. Створення такого центру підвищить оперативність реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях представників громадськості та рівень довіри до органів виконавчої влади.

Схожі статті