+380673870816 +380673870816

Ділянка траси «Київ-Чоп» на Дубенщині стане безпечнішою (ВІДЕО)

Дорогою смерті місцеві називають цей автошлях. Траса «Київ-Чоп» у Дубенському районі увінчалась шаленою кількістю дорожньо-транспортних пригод. Та комунальники попри небезпечну ділянку дороги  навіть не зробили тут насипу для безпечнішого з’їзду. Водії хочуть, аби автошлях став безпечнішим. На допомогу покликали «Народний Контроль».

На цій ділянці траси аварії звична справа. Через крутий поворот на дорозі, автівки просто злітають в кювет, - розповідають водії.

Віктор, водій:

- Це досить небезпечна ділянка дороги, я навіть як проїжджаю там, то з обережністю відношусь до тієї ділянки. Багато водіїв жаліються, що дуже страшно тудою їхати.

Про небезпеку говорять і місцеві жителі. Додають, що найгірше, коли автівки їдуть на шаленій швидкості.

Юрій, місцевий житель:

- Там дорога не відповідає швидкісному режиму. Кожен рік тут є аварії. 

Про велику кількість ДТП розповідають і медики місцевої лікарні, і поліція.

Мирон Павлів, завідувач травматологічного відділення Дубенської ЦРЛ:

- Одна в місяць, півтора, то є точно. Найбільша була аварія, коли перекидався автобус, який віз повний автобус пасажирів. При необхідності потерпілі госпіталізуються в травматологічне відділення, реанімаційне відділення, хірургічне відділення. Там, де вони потребують допомоги.

Андрій Валерко, начальник сектора Управління превентивної діяльності ГУ Національної поліції в Рівненській області:

- За 2014, 15 і 16 роки  скоєно 24 ДТП. Щорічно проводяться обстеження даної ділянки. Встановлене обмеження швидкості, нанесені піктограми, встановлене відповідне панно, яке інформує водіїв щодо зменшення швидкості та небезпечного повороту на даній ділянці. 

Та попри все це ділянка і далі залишається аварійною. Як же убезпечити і водіїв, і пішоходів від травм йдемо запитувати у службу автомобільних доріг. Там кажуть, що працюють над вирішенням проблеми. 

Микола Козачок, заступник начальника Служби автомобільних доріг в Рівненській області:

- Ми тимчасово зняли бар’єрне огородження, поставили сигнальні стовпчики і почали висипати додатково земляну подушку, щоб водій, який вже злітає, не їхав у болото, а по край ішов по піску. Ми плануємо до літа її завершити повністю.

Ми обов’язково простежимо за тим, чи виконають дорожні служби свою обіцянку і чи перестане ця ділянка траси «Київ-Чоп» бути аварійною. І нагадуємо, безпека на дорозі – це також справа і водіїв, і пішоходів. 

Схожі статті