+380673870816 +380673870816

Затверджено план фінансування дорожнього господарства Рівненщини (ВІДЕО)

Бути чи не бути ремонту доріг?  Як повідомили спеціалісти під час засідання постійної комісії з питань будівництва та розвитку інфраструктури,  в області 100 кілометрів дорожнього покриття державного та місцевого значення потребує відновлення.

Микола Козачок, заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області:

- Під час весняного комісійного обстеження з поліцією Служба автомобільних доріг виявила 155 тисяч квадратних метрів потрібно ліквідувати ямковість, але це не вся квадратура,  тому що є дороги, які мають колії. Тобто, по ліквідації ямковості потрібно зробити 500 тисяч квадратних метрів. Наша прерогатива -  ремонт доріг державного значення, міжнародні і регіональні.

Загалом планують відремонтувати близько 30 ділянок. Але як зазначають фахівці, деякі дороги взагалі варто замінити, але все залежить від фінансування. 

Микола Козачок, заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області:

- В кожному районі є такі ділянки доріг, де їх потрібно не просто ремонтувати, а робити все з нуля. Є такі ділянки з 5 тисяч 143 кілометрів доріг, які ми маємо сьогодні 1700 це бруківка і  її треба перекладати, але все залежить від фінансування. 128 мільйонів ми маємо на цілий рік, але сюди ж входить не тільки ямково-експлуатаційний ремонт, це входить зима, освітлення,ми даємо на ямковий ремонт 30 мільйонів, а їх треба 300.

Наразі ремонті роботи на деяких ділянках доріг проводитимуть вже найближчим часом, наприклад, напрямок «Рівне-Тайкури». Також важливим моментом, зазначає заступник голови ОДА є  те, що  в цьому році з’явилася можливість залучити в область додаткові кошти для ремонту доріг місцевого значення. 

Ігор Тимошенко, заступник голови Рівненської ОДА:

- З цього року буде принципово змінюватися підхід до будівництва і ремонту автодоріг, який полягатиме в тому,  що це по суті конкурентний підхід, коли ми будемо бачити економічну доцільність будівництва або ремонту цієї дороги. І другий підхід -  це спів фінансування.

Тобто, якщо громада бачить доцільність в будівництві цієї дороги, то обов’язковою умовою для цього є співфінансування з місцевого бюджету. 

План фінансування дорожнього господарства Рівненщини

Схожі статті