+380673870816 +380673870816

У Рівному студенти спробували свої сили у чемпіонаті із вирішення бізнес-кейсів «Smart Challenge» (ВІДЕО)

Як молоді отримати шанс на працевлаштування у топ-компаніях Рівненщини?  Уже втретє у місті відбувся чемпіонат із вирішення бізнес-кейсів «Smart Challenge».  Це майданчик, де власники й керівники провідних компаній області зустрічаються з найталановитішими студентами ВНЗ регіону. 

У цьому залі близько сотні майбутніх спеціалістів, студентів вищих навчальних закладів міста та області. Всі вони, а це двадцять три команди, беруть участь у  чемпіонаті з вирішення бізнес-кейсів «Smart Challenge». Олександр, студент четвертого курсу Острозької академії вже вдруге бере участь у Чемпіонаті  та каже, що змагання дають можливість перевірити свої знання та відкрити для себе нові можливості. 

Олександр, студент НаУ «Острозька академія»:

- Для мене ці змагання – це можливість проявити себе, познайомитися з новими людьми, побачити українські компанії, зокрема західного регіону. Також це можливість випробувати свої сили, знання отримані протягом навчання. 

Як розповідають організатори, мета проекту – знайти талановиту молодь та дати їй можливість самореалізуватися, в тому числі в топ-компаніях нашого регіону. Третій сезон чемпіонату підтримали шість компаній. 

Надія Гладкевич, генеральний директор ПрАТ  «РЕНОМЕ»:

- Для бізнесу, який росте, розвивається, потрібні нові молоді люди, розумні, креативні, які щось можуть і хочуть. Це саме те місце, де таких людей собі шукають. Людей, які мислять не так як ми і вони  дуже часто роблять такі речі, які роблять прорив.

Співзасновник компанії «Ескада-М» Володимир Патіс  розповідає, що вже декілька учасників попередніх сезонів чемпіонату працюють у їхній команді. Адже це молоді, активні люди, які не бояться змін. 

Володимир Патіс, співзасновник компанії «Ескада-М»:

- Бізнес спирається на освіту, а освіта, яка не спирається на бізнес в цій галузі, не буде майбутнього. Тому для студентів це дуже важливо. Вони просто ще не розуміють, бо якщо ви візьмете досвід Оксфорда,  всі ці університети спираються на дуже потужний бізнес, який вливає свій досвід і ресурси в ці навчальні заклади.

Бізнес-кейс - це реальна ситуація, яка існує в компанії і менеджери, керівники та власники шукають рішення цього питання. І зараз вони дають можливість студентам проявити свої управлінські таланти і запропонувати власне рішення ситуації. Цього разу свій бізнес-кейс студентам надала компанія «Дікергофф Цемент Україна».

Андрій Лановейчик, провідний регіональний менеджер служби продажів ПАТ «Дікергофф Цемент Україна»:

- Мета даного кейсу -  збільшити кількість продажу даного тарованого цементу. Ми є виробники цементу. Мета даного кейсу, щоб студенти за рахунок того, що вони взагалі в тій галузі не працюють, показали свій погляд з боку. Можливо вони щось підкажуть, як це зробити за рахунок мінімальних капіталовкладень, зробити максимально прибутковим цей бізнес для нас.

Студенти впродовж трьох годин розв’язували бізнес-кейс і потім свої рішення презентували партнерам чемпіонату. В результаті першість здобула команда НУВГП, другими стали студенти з РДГУ, а третє місце посіла команда Острозької академії. Всі переможці отримали цінні подарунки від організаторів та партнерів змагань за свої напрацювання. Найталановитіших студентів запросили на екскурсії, співбесіди та корпоративні навчання в офіси компаній-партнерів. 

Схожі статті