У січні 2016 року майже третину залізничних квитків було придбано онлайн
У січні 2016 року он-лайн-продаж квитків, порівняно з відповідним періодом минулого року, збільшився в 1,8 рази. Загалом у січні цього року пасажири поїздів ПАТ «Укрзалізниця» забронювали та оформили через Інтернет понад 1 млн. квитків, тоді як у січні 2015 року – 574 тис. Про це повідомила прес-служба ПАТ «Укрзалізниці».
Популярність послуги з продажу електронних квитків фахівці ПАТ «Укрзалізниця» пояснюють насамперед її зручністю для пасажирів. Купуючи квиток он-лайн, можна вдома чи на роботі, у будь-який час доби, самостійно обрати для подорожі потрібний поїзд, тип вагона і місце. Електронний проїзний документ пасажир може самостійно роздрукувати на папері та здійснити посадку в поїзд, не йдучи до залізничної каси.
Оформлений через Інтернет квиток практично неможливо втратити – його можна роздрукувати необмежену кількість разів з листа, що приходить на електронну пошту клієнта.
[[textbanner]]
Нагадаємо, оформлення проїзних документів через Інтернет було впроваджено з кінця 2008 року. Відтоді пасажири зарезервували та оформили через всесвітню мережу понад 26,3 млн. квитків, з них – 14,1 млн. електронних.