08.02.2016, 09:39
961
Торік до контактного центру Рівненської ОДА надійшло 16 тисяч звернень
У 2015 році працівники Рівненського контактного центру при облдержадміністрації опрацювали 16 тисяч звернень. Про це повідомила прес-служба Рівненської ОДА.
Із цієї кількості 10 тисяч дзвінків мешканці Рівненщини здійснили на «гарячу лінію» при контактному центрі (0 800 500 078). Ще близько 6 тисяч звернень надійшло через Урядову гарячу лінію.
[[textbanner]]
Як розповів директор Рівненського контактного центру Василь Курилас, в основному жителі Рівненщини зверталися за допомогою у вирішенні транспортних питань (16%), сфери комунальних послуг (15%), соціального та пенсійного забезпечення (8%). Майже половина звернень до контактного центру – від мешканців Рівного.
Довідково: «Гаряча лінія» (0 800 500 078) працює цілодобово.