+380673870816 +380673870816

У Рівному презентували концепцію бренду міста (ВІДЕО)

Одеса - море, Львів - історія та архітектура, а з чим у вас асоціюється Рівне? Не знайшовши одностайної відповіді на це питання, міська влада зайнялась розробкою бренду нашого обласного центру. І ось нещодавно були  презентовані перші напрацювання. 

В рамках транскордонного проекту під назвою «Розвиток малого та середнього підприємництва міста Рівного та Любліна» наш обласний центр отримав гроші на розробку власного бренду, за яким Рівне буле впізнаваним як на теренах України, так і за кордоном. Експерти зазначають, що тут мова не йде виключно про логотип.

Євгеній Клісенко, консультант компанії «Branders»: 

- Для нас брендінг - це інструмент просування економічних, соціальних, іміджевих, репутаційних інструментів міста як на національному, так і на міжнародному рівнях. Зрештою брендінг для нас це інструмент ведення конкурентної боротьби.

Головною ідеєю концепції бренду міста став комфорт. Комфорт для туристів, для місцевих жителів, молодих спеціалістів і звісно, зручні умови для ведення бізнесу та інвестування в наше місто.

Сергій Ващук, директор Центру сприяння бізенсу:

- Ця ініціатива покликана створити сприятливі можливості для інвестицій та ведення бізнесу. Те, що ми пропонуємо, це створення іміджу міста як комфортного для інвестування та започаткування власної справи, скорочення бар’єрів надання адмінпослуг. Це ті послуги, що місто надає для бізнесу та своїх мешканців.

Розробили експерти також і логотип для нашого міста. Це зображення складається з декількох кіл та символізує зосередженість. 

Олександр Алєшко, консультант компанії «Branders»:

- Ми побачили тут активність, динамічність, виклик і ми почали цей потік трансформувати в певну динаміку. Поступово, крок за кроком ми приходили до того, що нам необхідно постійно фокусуватись. Адже якщо ми рухаємось в якомусь напрямку, то  ми маємо сфокусуватись. В кінцевому варіанті ми отримали складні кола як,якщо придивитись. Це нагадує зум фотоапарата.

Презентація концепції міського бренду викликала жваве обговорення серед присутніх депутатів, представників бізнесу та громадських активістів. Як резюмував міський голова Рівного Володимир Хомко, створення бренду міста - це довготривала та складна робота, а запропонована концепції є відправною точкою для реалізації цього масштабного проекту.

Володимир Хомко, міський голова Рівного:

- Я думав, що найбільше питань буде саме до того, як виглядатиме сам логотип. Адже усі уявляли, що брендінг це саме цей значок і все. Насправді це лише невеличка частка того, що зроблено і того інструменту, що дається нам в руки. Є якась пропозиція, є ідея і інструмент. Залежить від нас з вами, чи буде від того користь для міста. Якщо цей інструмент потрапляє в умілі руки і до людей, які хочуть щось з цього зробити, то через 5-10 років ми будемо мати частину того, що зараз має Люблін.

Схожі статті