+380673870816 +380673870816

Рівненський льонокомбінат став окрасою «FASHION TIME» (ВІДЕО)

Один із найстильніших заходів року «FASHION TIME» вже в дванадцяте відбувся у Рівному.  Цьогоріч новими учасниками та окрасою проекту став Рівненський льонокомбінат. 

Найбільший вітчизняний виробник текстильної продукції, торгова марка «Goldi Льонокомбінат» представила на показі понад 70 одиниць трикотажних виробів. Серед яких жіночі, чоловічі та дитячі речі для повсякденного вжитку, де стилістика, моделювання та принт гармонійно поєднуються із сучасними тенденціями модного одягу. 

За словами директора магазину Рівненського льонокомбінату Ольги Ткачук, українці не просто обожнюють продукцію торгової марки «Goldi Льонокомбінат», надаючи перевагу перед зарубіжними торговими марками, а вважають її символом сучасної української фешн-індустрії.

Ольга Ткачук, директор магазину Рівненського льонокомбінату: 

- Продукція Рівненського льонокомбінату дуже якісна і за доступними цінами для українського виробника. Ми перший раз беремо участь у такому заході і я думаю, що ми станемо маленькою перлинкою цього заходу і надалі будуть більш масштабні покази. 

Трикотажні спортивні костюми, сукні, в’язані светри, батнікі, толстовки, туніки, спідниці та стильні головні убори виготовлені на підприємстві, вражали глядачів своєю різнобарвністю моделей, широким асортиментом та ексклюзивним дизайном.  16-річна модель Ярослава Тимошенко неодноразово брала участь у різних показах, проте, представляти модні колекції на дефіле такого рівня їй доводиться вперше. За її словами, колекція місцевого виробника є гідним представником якісного, сучасного та стильного молодіжного одягу.

Ярослава Тимошенко, модель:

- Насправді одяг дуже зручний. Він підходить для заняття спортом і для виходу у  світ. А якщо говорити про ціни, то вони є досить комфортними для покупців.

По завершенню модного заходу організатор XII сезону «FASHION TIME» Оксана Ігас зізналася, що щаслива співпраці з рівненським текстильним підприємством, зазначивши, що продукція «Льонокомбінату» стала окрасою заходу.

Оксана Ігас, організатор XII сезону «FASHION TIME»:

- Я дуже рада і щаслива, що XII сезону «FASHION TIME» відбувся. Я  дуже рада і щасливо, що ми зробили його разом. Те, що цей сезон буде особливим, я зрозуміла тоді, коли отримала підтвердження від Олега Червонюка про те, що Рівненський льонокомбінат буде брати участь у цій події, від Андре Тана,  що цей бутік буде представлений те, що ми разом з XII сезону «FASHION TIME».

Поєднуючи європейські стандарти якості, сучасні технології та останні модні тенденції,  творча команда Рівненського льонокомбінату прагне і далі підвищувати ексклюзивність речей від торгової марки «Goldi Льонокомбінат», пропонуючи якісний, зручний та стильний одяг для українців. Розрахована на масового споживача колекція Рівненського льонокомбінату посіла достойне місце у світі модної індустрії. 

Схожі статті