+380673870816 +380673870816

Рівне незабаром отримає свій бренд (ВІДЕО)

В обласному центрі тривають дослідження та обговорення того, яким саме має бути бренд Рівного. Експерти переконують, значну роботу вже пророблено. 

Експерти переконані, бренд Рівного – це не лише звичайний логотип, а ціла іміджева система. Впродовж року вони ретельно досліджували всі сфери життя обласного центру, аналізували настрої мешканців, вивчали історію, аби сформувати точне уявлення про те, якою має бути презентація Рівного не лише в Україні, а й у всьому світі. 

Сергій Ващук, директор Центру сприяння бізнесу:

- Завдання поставили собі досить велике, тому що в проекті було передбачено розробку бренд-буку, набір стандартів, можливо якихось візуальних стандартів для Рівненської міської ради. Але замахнулися на розробку цілого бренду, цілої концепції. Не лише логотип, а й цілої системи того, як би мало місто себе позиціонувати, які ініціативи тут мають бути реалізовані, аби покращити наш існуючий імідж. Як з’ясувалося, якого в нас і немає якоїсь чіткої асоціації з Рівнем.

Консультант-експерт з питань територіального маркетингу Євгеній Клісенко розповідає, Рівне має хороше територіальне розміщення, тому цим варто скористатися. Адже в майбутньому обласний центр має стати комфортним містом для бізнесу, інвестицій та туризму. 

Євгеній Клісенко, консультант-експерт з питань територіального маркетингу:

- Це вже йде обговорення та формування пакетів ініціатив, проектів, які будуть спрямовані на просування міста, на омолодження його іміджу або створення нового привабливого іміджу, на адекватне відтворення в інформаційному просторі амбіцій міста щодо економічного розвитку, соціального розвитку. Це проекти, які спрямовані на побудову майбутнього міста.

Нагадаємо, що на розробку образу міста Рівне Європейський Союз виділив 10 тисяч євро. За словами експертів, робота знаходиться на завершальному етапі.

Схожі статті