Чи потребують рівненські діти та педагоги психологічної допомоги? (ВІДЕО)
Саме це питання сьогодні активно обговорювали під час засідання колегії управління освіти з питань соціально-психологічного супроводу особистості в сучасних умовах українського суспільства. У розгляді проблематики взяли участь керівники дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів та практичні психологи.
Неоголошена війна на Сході, складний економічний стан країни, напруженість у суспільстві – всі ці умови негативно впливають на навчальний процес, - переконана заступник міського голови Рівного Галина Кульчинська. Педагоги та вихованці освітніх закладів все частіше потребують психологічної підтримки. Найбільш вразлива категорія – діти-переселенці та діти учасників АТО.
Галина Кульчинська, заступник міського голови Рівного:
- В школах працюють практичні психологи, соціальні педагоги. От ця колегія призвана допомогти у практичному рішенні допомогти цим людям, які також можуть вплинути на психологічний стан наших дітей в школах. А коли ми говоримо про психологічний стан, то розуміємо впевненість, їхнє відчуття себе щасливими і відповідно їхня можливість навчатися із кращими оцінками.
Заступник директора Інституту психології імені Костюка Людмила Карамушка розповідає, що сьогодні у сфері освіти виділити можна дві основні проблеми – це нереалізованість вчителів та небажання дітей співпрацювати із вихователями.
Людмила Карамушка, заступник директора Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України:
- Одна із проблем з боку вчителів, що дуже часто вимагають від учителя працювати, працювати і працювати, вирішувати ті складні завдання, разом з тим менша увага до здійснення професійної кар’єри вчителя, до забезпечення його самореалізації, а напрямків дуже багато, багато допомоги щодо виявлення ініціативності, активності і творчості. Щодо дітей, то одна із ключових проблем – це сприяння налагоджуванню партнерських стосунків між дітьми і викладачами.
Головне ж завдання, яке перед собою поставили організатори колегії, – це укладання договору про співпрацю між інститутом психології імені Костюка та директорами навчальних закладів Рівного. В майбутньому це дасть можливість місцевим закладам освіти найпершими застосовувати на практиці новітні психологічні досягнення.