+380673870816 +380673870816

Дмитро Якимець розповів чому вирішив займатися громадською діяльністю (ВІДЕО)

Допомагати вирішувати проблеми. Дмитро Якимець розповів про свою діяльність, а саме чому вирішив займатися громадською роботою. Під час зустрічі з журналістами  він повідомив і про напрацювання своєї команди. 

Днями Дмитро Якимець розповів журналістам чому вирішив займатися громадською діяльністю.

Дмитро Якимець, голова ГО «Рівненський громадський контроль»: 

- У мене є загострене почуття справедливості. Коли ти відчуваєш, що ти щось робиш, зокрема "воюєш", за якусь бабцю, яку несправедливо образили в кабінеті. І в тебе виходить, вдається щось вирішити, найбільшого морального задоволення, як на мене, не існує.

Рівненський громадський контроль працює вже два роки. Впродовж цього часу його команді вдалося вирішити чимало вагомих питань для мешканців міста. 

Дмитро Якимець, голова ГО «Рівненський громадський контроль»:

- Коли ми працювали з комунальними проблемами, з нас хтось насміхався, хтось робив свої висновки. Як тільки останнім часом ми підняли більш глобальні проблеми, наприклад, 3,5 га на «Чайці», які хотіли просто віддати на безоплатну приватну власність, тим більше, як виявилося, за підробленими документами. Такі речі, як бурштин. Коли нема, що закинути, то ця псевдосенсація висмоктується з пальця і подається як факт. Але брати і коментувати чи виправдовуватися у відповідь на повну нісенітницю не варто.

Розповів Дмитро Якимець і про інтернет-платформу «Комунальний онлайн диспетчер», який нещодавно запрацював у місті. Каже, що люди постійно пишуть на сайті про свої проблеми, адже це дуже просто і зручно. 

Дмитро Якимець, голова ГО «Рівненський громадський контроль»:

- Такі речі, як «Комунальний онлайн диспетчер», вони повинні працювати в системі міської влади. Те, про що ми казали під час презентації. Ми готові віддати цю платформу місту. Якщо ця платформа буде на сайті міської влади. А значить, що тоді може виникнути. Коли людина набирає  в комп’ютері проблему, то вона за декілька секунд має автоматично попасти, наприклад, до профільного керівника управління або до заступника, або до міського голови, тобто шлях скарги чи звернення скорочується до декількох секунд.

Схожі статті