У Рівному шукають шляхи вирішення проблем зі сміттям (ВІДЕО)
Однією з причин їх виникнення є невідповідність встановлених норм надання послуги та матеріально-технічної бази підприємств, які займаються вивозом сміття, до реальних об’ємів утворення відходів. Також через борги мешканців, підприємство "Санком", що займається вивозом сміття у Рівному, не може належним чином поповнити свій автопарк, аби збільшити ефективність роботи.
"Санком" наразі обслуговує 210 тисяч клієнтів. До вивезення сміття у місті залучено шість автомобілів-сміттєвозів. І цього недостатньо, кажуть на підприємстві, адже за розрахунками та згідно нормативів визначено, що один сміттєвоз може обслуговувати лише 10-12 тисяч мешканців. Тобто автомобілів потрібно втричі більше.
Святослав Євтушенко, директор ТзОВ "Санком-Рівне":
- Чим менше техніки, тим більша вірогідність, що щось може зламатися. Тобто, якщо ви десь бачите повні смітники в Рівному, я приношу свої вибачення, але це все пов’язано з тим, що ми мало озброєнні для того, щоб надавати цю послугу, а краще ми не можемо озброїтись, бо ми приватне підприємство і єдиний дохід, що в нас є, це ті гроші, які ми збираємо з мешканців.
Через борги споживачів, а це близько 5 з половиною мільйона гривень, підприємство розширити свій автопарк наразі не може. Піднімати тарифи теж не хочуть.
Святослав Євтушенко, директор ТзОВ "Санком-Рівне":
- Якщо собівартість наших послуг ще на березень місяць була 8,24, то самі розумієте, що на 5,24 чи 7,23 якісно послугу надавати не можна, тим паче, що є заборгованість від мешканців, яка дорівнює 5,5 мільйона.
Розраховувати можна лише на погашення боргу, - кажуть на підприємстві. В той же час робота "Санкому" організована так, що відходи у місті вивозяться цілодобово. Кожен споживач може контролювати цей процес і бачити, коли прибирається сміття біля його будинку в режимі онлайн на сайті підприємства. Також "Санком" нині пропонує мешканцям приватного сектору встановити персональні контейнери та самостійно обирати графік вивозу сміття.