+380673870816 +380673870816

У Рівному розробляють бренд міста, на який ЄС виділив 10 тисяч євро

Нині в Україні свій власний бренд має лише 15 міст. Вже незабаром цей список поповнить і Рівне. Так, в обласному центрі розпочали роботу над створенням образу нашого міста. 

Сергій Ващук, директор Центру сприяння бізнесу:

- Лише девіз і лише зображення не несуть всіх цінностей та деталей, які саме переживають місцеві жителі, адже саме місцеві жителі мають позиціонувати себе як в Україні, так і за кордоном, тому бренд має стати тим уособленням всіх тих понять, які в нас тут є і транслювати, залучати таким чином туристів, інвесторів і просто тих, хто бажає жити в нашому місті.

Створять бренд Рівного за європейський кошт. На розробку образу ЄС виділив 10 тисяч євро.

Володимир Хомко, міський голова Рівного:

- Нам надійшли кошти. Ми виграли грант ЄС і робимо бренд з їхніми спеціалістами, адже вони мають досвід. Вони робили Любліну бренд і нам би теж хотілося зробити такий бренд, щоб він був прийнятний для рівнян і для Європи, і для всього світу. Щоб він був знаний. Це допоможе і бізнесу, і промоції нашого міста.

Бренд – це образ, який надихає та розвиває місто у всіх сферах його життя. Втім, яким він буде - поки не знає ніхто.

Сергій Ващук, директор Центру сприяння бізнесу:

- Носієм бренду не може бути одна особа або кілька осіб. Бренд є уособленням великої кількості думок людей, які живуть в нашому місті. Відтак має відбуватися дослідження, аналіз. Сьогодні проходить перша аналітична сесія. Під час цього аналізу ми зрозуміємо, яка має бути цільова аудиторія нашого бренду, кого ми хочемо залучати, які сильні та слабкі сторони стосовно сусідніх міст ми маємо. І вже на наступних етапах буде відбуватися зріз думок і населення, і представників бізнесу, і експертів у різних галузях. Тому одна людина не може бути носієм бренду.

Долучитися до розробки бренду Рівного міська влада просить і рівнян. Створити образ міста планують за півроку.

Схожі статті